خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس انجمن ارتوپدی ایران:

جامعه پزشکی باید دارای احترام اجتماعی و درآمد مکفی باشد

کد خبر : ۱۴۶۴۷۴

وقتی پزشکان این گونه مورد تهاجم قرار می‌گیرند مدینه آمالشان را در کشورهای غربی می‌بینند و ممکن است از کشور مهاجرت کنند.

ایلنا: نائب رئیس انجمن ارتوپدی ایران گفت: از بین بردن و خدشه دار کردن رابطه بیمار با پزشک عارضه خطرناکی دارد و دودش به چشم مردم می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمد رازی امروز در نشست خبری که در محل سازمان نظام پزشکی برگزار شد در واکنش به برنامه مناظره صداوسیما درباره تخلفات بیمارستان‌ها، زیاده‌خواهی پزشکان و مشکلات نظام سلامت گفت: صدا و سیما و برخی از مطبوعات شئونات را در نظر بگیرند و با افکار عمومی و اذهان مردم بازی نکنند.

به گفته نائب رئیس انجمن ارتوپدی ایران از بین بردن و خدشه دار کردن رابطه بیمار با پزشک عارضه خطرناکی دارد و دودش به چشم مردم می‌رود.

رازی با اشاره به اینکه برخی از پزشکان جوان ما از نظر در آمدی وضعیت مناسبی ندارند، افزود: وقتی پزشکان این گونه مورد تهاجم قرار می‌گیرند مدینه آمالشان را در کشورهای غربی می‌بینند و ممکن است از کشور مهاجرت کنند.

وی با بیان اینکه جوانان باهوش و نخبه به رشته پزشکی ورود پیدا می‌کنند، افزود: جامعه پزشکی باید دارای احترام اجتماعی، حقوق و درآمد مکفی باشد تا افراد نخبه و باهوش واردا ین رشته شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز