خبرگزاری کار ایران

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی:

تنها ۲۴ هزار معلول در کشور شاغل هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۱۶

با گذشت بیش از دو دهه از شکل‌گیری فعالیتهای توانبخشی مبتنی بر جامعه، امروز شاهد ثمرات و تلاش‌های ارزنده‌ای هستیم که در راستای آموزش افراد معلول و خانواده‌های آن‌ها، انجمنهای غیر دولتی و گروه‌های خود یار و سایر شبکه‌ها صورت گرفته است.

ایلنا: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: ۳۰۴ هزار معلول در کشور شناسایی شده است که تنها ۲۴ هزار نفرشان مشغول کار شده‌اند.

به گزارش ایلنا، " یحیی سخنگویی " در اختتامیه اولین «کنگره توانبخشی مبتنی بر جامعه عصر» که در مازندران برگزار شد، گفت: با گذشت بیش از دو دهه از شکل‌گیری فعالیتهای توانبخشی مبتنی بر جامعه، امروز شاهد ثمرات و تلاش‌های ارزنده‌ای هستیم که در راستای آموزش افراد معلول و خانواده‌های آن‌ها، انجمنهای غیر دولتی و گروه‌های خود یار و سایر شبکه‌ها صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک استفاده مطلوب از ظرفیتهای بخشهای غیر دولتی، گامی اساسی در پیشبرد برنامه‌ها محسوب می‌شود و تردیدی نیست که شبکه سازی ظرفیتهای این بخش منوط به اجرای برنامه‌های آموزشی و تدوین اساسنامه و دستوری عملی است که با اهداف مورد نظر در برنامه‌های توانبخشی مبتنی بر جامعه کاملا منطبق باشد که راهکارهای این امر نیز موضوع هم اندیشی کار‌شناسان امر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز