خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اجاره‌ بهای مسکن‌ کمر مردم را خم کرده ، دولت وعده افزایش حقوق کارگران را عملی کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۴۰۵

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار لرستان گفت: انتظارمان از دولت این است که هر چه سریع تر به وعده و وظیفه ذاتی خود برای افزایش حقوق کارگران عمل کند.

احمدرضا سالاروند در گفت و گو با ایلنای لرستان گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها و نرخ تورم و وعده دولت‌ شورایعالی کار می‌بایست جلسات خود را مبنی بر افزایش حقوق کارگران برگزار کند.

وی افزود: سه ماه از سال می‌گذرد دولت هیچ کاری برای مهار تورم از خود نشان نداده و افزایش قیمت اجناس همچنان در حال تاختن است عزمی برای ثابت نگه داشتن گویا وجود ندارد .

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار لرستان گفت:سوای اجناس و مایحتاج عمومی تعرفه های خدمات عمومی نظیر آب،برق،گاز و حتی عوارض ۳۰ درصدی بزرگ راه‌ها خود علل رشد نرخ تورم در سه ماهه نخست سال ۴۰۲ شده است.

سالاروند با بیان اینکه کارگران در تامین معیشت، مسکن و درمان سخت در مضیقه هستند اظهار کرد: دولت باید در مسئله‌ تامین مسکن کارگران جدیت به خرج دهد زیرا اجاره‌ بهای مسکن‌ کمر کارگران را خم کرده و نظارتی هم وجود ندارد.

وی بیان داشت: نمایندگان مجلس باید به افزایش حقوق کارگران توجه کنند و دولت را مکلف به اجرای قانون کنند.

وی افزود: انتظارمان از دولت این است که هرچه سریعتر دستور تشکیل جلسه شورایعالی کار را برای بررسی نرخ تورم سه ماهه نخست سال و افزایش حقوق کارگران را طبق مواد ۴۱،۹۶ قانون کار و تامین اجتماعی  صادر کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز