خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان:

تقویت اصل سه‌جانبه‌گرایی منجر به توسعه و رشد تولید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۱۹۲

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تقویت اصل سه‌جانبه‌گرایی و گفت‌وگوی اجتماعی بین کارگر، کارفرما و دولت می‌تواند در رشد و رونق تولید منجر شود.

به گزارش ایلنا، علی جهانی در نشست با روسای شوراهای اسلامی کار لرستان با بیان اینکه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی شرکای اجتماعی ما هستند و باید به آنها توجه ویژه شود، اظهار کرد: برای حمایت از تولید و پایداری واحدهای اقتصادی تقویت اصل سه جانبه گرایی و گفتگــوی اجتماعــی به عنوان  ابــزاری بــرای مشــارکت جامعه کار و تولید به عنوان شایســته تریــن روش است که در نهایت منجر به رونق اقتصادی کشور می‌شود.

وی ماهیت و فلسفه این نشست‌ها را با شرکای اجتماعی مفید عنوان کرد و افزود: برای کاهش مشکلات جامعه کارفرمایی و مدیران تولید در این شرایط اقتصادی باید با همکاری و تعامل بیشتر تلاش کنیم مسائل جزیی و مشکلات را حل کنیم و نگذاریم یک واحد تولیدی تعطیل شود.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان به اقدامات انجام شده اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: این اداره کل در سال 1401 با همکاری و تعامل با شرکای اجتماعی 3 شورای اسلامی کار ، 6 انجمن صنفی کارگری ، 5 انجمن صنفی کارفرمایی ، 26 نماینده کارگر تشکیل و اقدام به تجدید انتخابات 65 تشکل کارگری و کارفرمایی در سطح استان کرده است.

جهانی در پایان تاکید کرد: امسال با تلاش و همکاری با شرکای اجتماعی و همچنین همه دستگاه‌های اجرایی مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در لرستان در جهت پایداری واحدهای اقتصادی با تسهیل شرایط و تعامل بیشتر، زمینه رشد و رونق تولید را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز