خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

بانک های همدان در پرداخت وام ازدواج کوتاهی نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۴۷۸

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری کوتاهی نشود گفت: بانک ها موظفند براساس قانون و در وقت لازم نسبت به ارائه تسهیلات این حوزه اقدام کنند.

به گزارش ایلنا ازهمدان، مسلم مخفی در کارگروه جوانی جمعیت شهرستان همدان اظهار داشت: امروز مدیران بانک ها باید به این سوال پاسخ دهند که چرا برای پرداخت وام قرض‌الحسنه برای کارکنان بانک ها در مبالغ بالا منابع وجود دارد اما برای پرداخت وام ازدواج و جوانی جمعیت خیر.

وی با تاکید بر اینکه بانک‌ها باید زمینه ارائه تسهیلات را هموار و مطابق قانون عمل کنند گفت: این مطالبه به حق مردم است و باید قانون اجرایی شود.

فرماندار همدان با قدردانی از عملکرد شهرداری همدان و دانشگاه علوم پزشکی در انجام تکالیف جوان سازی جمعیت در حوزه تبلیغات، اظهار داشت: مسئله تبلیغات در فضای مجازی و رسانه در حوزه جوانی جمعیت دارای ظرایف خاصی است و در این عرصه باید از متخصصان و مشاوران متخصص و کاربلد استفاده شود.

مخفی با تاکید بر اینکه در ترغیب خانواده ها به فرزند آوری باید جامعه هدف به دقت مشخص شود افزود: توجه به جایگاه رفیع و ارزشمند مقام مادری باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر برگزاری مستمر و هدفمند جلسات گفت: در جلسات جوانی جمعیت هر دستگاه باید بصورت تخصصی پاسخگوی تکالیف قانونی خود باشد.

فرماندار همدان تاکید کرد: ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بانک‌ها به صورت جدی باید پیگیری شود و نباید در این حوزه کوتاهی و سهل‌انگاری صورت بگیرد.

مخفی افزود: دستگاه های اجرایی برنامه های زیادی در رابطه با حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارائه دادند که اجرای این برنامه ها پیگیری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز