خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد؛

اجرای ۲۷۴ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته جوان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۰۱

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری ۲۷۴ برنامه فرهنگی و ورزشی در حوزه جوانان در گیلان خبر داد و گفت: ۸۰ درصد پرداخت وام ازدواج در گیلان تحقق یافته است.

به گزارش ایلنا از رشت، جهانبخش آرمان در نشست خبری به مناسبت هفته جوان اظهار کرد: رسیدگی به امور جوانان و حل مشکلات آنها مورد توجه است.

وی از برگزاری ۲۷۴ برنامه فرهنگی و ورزشی در حوزه جوانان در گیلان خبر داد و افزود: در این راستا ۲۴ برنامه استانی و ملی ویژه جوانان در گیلان اجرا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از تجلیل جوانان برتر استان خبر داد و اضافه کرد: همایش ویژه روز جوان و تجلیل از جوانان برتر استان برگزار می‌شود.

آرمان ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا، دیدار جوانان نخبه با نماینده ولی فقیه در گیلان و برگزاری نشست‌های ورزشکاران بخشی از برنامه‌های هفته جوان در گیلان است.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر در هفته جوان افزود: مشاوره‌های رایگان ازدواج و تحکیم خانواده، اعطای مجوز هفت سازمان مردم نهاد جوانان و توزیع بسته‌های کمک معیشتی توسط سازمان‌های مردم نهاد از دیگر برنامه‌های هفته جوان در گیلان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه ۸۰ درصد متقاضیان وام ازدواج در گیلان تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند، گفت: بیش از ۲۵ هزار نفر در گیلان با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات وام ازدواج دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز