خبرگزاری کار ایران

جشنواره و نمایشگاه پیوند آسمانی در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۵۲

این نمایشگاه با هدف ارائه خدمات و تسهیلات با تخفیفات ویژه به زوجهای جوان و آشنا نمودن زوجهای جوان با مراکز ازدواج آسان و عملکرد دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در حوزه ازدواج برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره و نمایشگاه پیوند آسمانی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان گفت: نمایشگاه و جشنواره پیوند آسمانی در هفته ازدواج از ۱۵ مهر ماه برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: در راستای حل مسائل و مشکلات جوانان اقدامات اساسی و مهمی را در دستور کار خود قرارداریم و حل مشکل ازدواج جوانان یکی از اساسی‌ترین مسئله‌های حوزه جوانان است و اداره کل ورزش و جوانان در راستای گسترش فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه، بهنگام و پایدار و به کمک سایر دستگاه‌ها در این امر مهم قدم بر می‌دارد.
اسبقیان هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه خدمات و تسهیلات با تخفیفات ویژه به زوجهای جوان و آشنا نمودن زوجهای جوان با مراکز ازدواج آسان و عملکرد دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در حوزه ازدواج ذکر کرد و گفت: علاوه بر بخش‌های فوق که در حوزه اطلاع رسانی می‌باشد در حوزه آموزشی نیز ارائه خدمات مشاوره‌ای به صورت رایگان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج موفق در کنار برنامه‌های نمایشگاه و آشنا نمودن خانواده‌ها با جدیر‌ترین کتب و نرم افزارهای حوزه ازدواج و خانواده از اهم اهداف این نمایشگاه است.
وی افزود: در روز پایانی نمایشگاه نیز جشنواره پیوند آسمانی ویژه تجلیل از خادمان و فعالان عرصه ازدواج برگزار خواهد شد که در عرصه‌های مختلف از جمله افراد تأثیر گذار، خیرین و زوجهای الگو ساز در زمینه ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار تجلیل به عمل خواهد آمد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی تصریح کرد: برنامه‌های حوزه ازدواج منوط به هفته و روز خاص نیست و این برنامه‌ها در طول سال از طرف دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده اداره کل مورد پی گیری قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز