خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

اسکی روی چمن در آذربایجان شرقی فعال می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۷۳۱

مجمع انتخابات هیات اسکی آذربایجانشرقی با حضور سرپرست فدراسیون اسکی کشور، دبیر فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و ۱۷ نفر از اعضاء مجمع برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: پیستهای اسکی تبریز و مرند در سال ۹۲ در حد امکان خدمات خوبی را ارائه دادند.

به گزارش ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در مجمع انتخابات هیات اسکی آذربایجانشرقی تصریح کرد: در طول شش ماهه دوم سال ۹۲ با افزایش مشاکتهای مردمی، بخش خصوصی و خصوصا حمایت استانداری و ارگانهای مربوطه مشکلات زیر ساختهای پیست های اسکی پیام مرند و سهند تبریز برطرف شد و امسال شاهد ارائه خدمات و سرویس خوب و در حد امکان به اسکی باران و خانواده ها بودیم.

وی با گرامیداشت ایام شهادت سردار شهید مهدی باکری فرمانده سرافراز سپاه همیشه پیروز ۳۱ عاشورا و قدردانی از تلاشهای مسئولین گذشته و پیشکسوتان افزود: سیاست کاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات اسکی آن بومی گرایی و توجه به رده های سنی پایه و بانوان بود و در این راه تیمهای نوجوانان در دو بخش دختران و پسران تشکیل شد و تیمها به رقابتهای کشوری اعزام شدند که نتایج آن قابل قبول بود.

وی زیر ساختهای ورزش اسکی استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: پیست اسکی سهند و پیام مرند توانایی میزبانی و برگزاری رقابتهای اسکی کشوری و حتی بین المللی را دارند.

اسبقیان خاطرنشان کرد: اسکی روی چمن در استان ظرفیت های خوبی دارد و نیاز است پیست های مناسب شناسایی و اقدامات لازم برای احداثدر آن آغاز شود.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این مجمع همچنین خواستار کمک مالی و تجهیزات از سوی فدراسیون اسکی شد.

همین گزارش حاکی است مجمع انتخابات هیات اسکی آذربایجانشرقی با حضور سرپرست فدراسیون اسکی کشور، دبیر فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و ۱۷ نفر از اعضاء مجمع برگزار شد و مجید صور با ۱۳ رای به مدت ۴ سال به سمت رییس هیات اسکی آذربایجانشرقی انتخاب شد.
در این مجمع ناصر طالبی سرپرست فدراسیون اسکی و ریاست مجمع را بر عهده داشت و سید محمد شروین اسبقیان نائب رییس مجمع را عهدار بود.

سرپرستی قبلی هیات اسکی استان را اکبر فرج الهی به مدت ۴ ماه بر عهده داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز