خبرگزاری کار ایران

همایش روز خانواده پنجشنبه در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۱۸

هدف اصلی از برگزاری این همایش ترویج ازدواج آسان در بین خانواده‌ها و به خصوص جوانان است.

ایلنا: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان در ۹ آبان همایش روز خانواده ویژه زوجین جوان در تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، یوسف زمانی افزود: این همایش با رویکرد فرهنگی و آموزشی، افزایش آگاهی زوجین جوان و تحکیم بنیاد خانواده و با همکاری استانداری و سازمان ورزش و جوانان استان در روز پنج شنبه ۹ آبان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: نزدیک به ۴۰۰ نفر از مددجویان و زوجین جوان تحت حمایت در این همایش شرکت می‌کنند.
زمانی با بیان اینکه این همایش با شعار تحکیم بنیاد خانواده برگزار می‌شود تاکید کرد: هدف اصلی از برگزاری این همایش ترویج ازدواج آسان در بین خانواده‌ها و به خصوص جوانان است.
وی یادآور شد: ۲۸ مشاور دینی، ۲۳ مشاور روان‌شناسی و ۲۱ مربی آموزش خانواده در ۲۰ شهرستان استان برای مددجویان تحت حمایت مشاوره رایگان می‌دهند.
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به اینکه آموزش و مشاوره زوجین از پیش از ازدواج، حین نامزدی و بعد از ازدواج صورت می‌گیرد خاطر نشان کرد: آموزش مهارت‌های همسر گزینی، همسر داری، مهارت‌های ارتباطی و فرزند پروری از جمله موضوعاتی هستند که برای مددجویان جوان ارائه می‌شود.
لازم به ذکر است چندی پیش کمیته امداد امام خمینی(ره) از سوی سازمان ورزش و جوانان استان به عنوان دستگاه بر‌تر در زمینه فرهنگ سازی ازدواج آگاهانه، بهنگام و پایدار شناخته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز