خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری پایتخت:

ستاد گردشگری تحول مثبتی در حوزه گردشگری تهران رقم زده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۹۳۲

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: تهران از نظر گردشگری یکی از شهرهای منحصر به فرد دنیا است و امیدوارم روزی را ببینیم که تهران جایگاه واقعی خود را در این زمینه به‌دست آورده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، علیرضا جاوید : ستادگرد شگری شهرداری تهران در سال جاری تلاش زیادی درخصوص معرفی و جذب بیشتر گردشگران برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری زیبای شهر تهران، داشته و تحول مثبتی در راستای بهبود موضوع‌های گردشگری، رقم زده است. 

وی با بیان این که شهر تهران دارای جذابیت‌های بالقوه بسیار زیادی در حوزه گردشگری است، افزود: کوهساران بسیار زیبا در فراز شهر، المان‌های شهری کم‌نظیری مانند برج میلاد و میدان آزادی و در سال‌های اخیر پروژه‌های منحصربه فردی مانند دریاچه شهدای خلیج فارس، باغ پرندگان، پل طبیعت، بوستان‌های جذاب و بزرگی همانند بوستان ملت، جمشیدیه، ساعی و همینطور بافت تاریخی با کاخ های زیبا و جذاب، از جمله این جاذبه‌های بالقوه در حوزه گردشگری هستند.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ادامه داد: تهران به دلیل شرایط توپوگرافی که دارد، پر از جاذبه‌های طبیعی است که در این زمینه می‌توان به رودخانه‌ها و روددره‌های چندگانه‌ای اشاره داشت که از غرب تا شرق تهران به صورت شمالی و جنوبی امتداد پیدا کرده و حاشیه‌هایشان، جاذبه خوبی برای گردشگران است، .

وی بیان کرد: ستاد گردشگری شهرداری تهران در حال تلاش است در طول سال به ویژه در ایام نوروز که تهران خلوت‌تر بوده و جذابیت‌های بیشتری برای گردشگری دارد، این جاذبه‌ها را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کنند و در خدمت شهروندان و مسافران، قراردهد. 

جاوید افزود: تهران از نظر گردشگری یکی از شهرهای منحصربه فرد دنیا است و امیدوارم روزی را ببینیم که تهران جایگاه واقعی خود را در این زمینه به دست آورده است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز