خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد/ با مُتخلفان برخورد قاطع قانونی می شود/ هیچ اتحادیه شن و ماسه ای در استان نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۵۰۹

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه از سوی برخی واحدهای تولیدی در این استان، تاکیدکرد که این افزایش نرخ، خودسرانه بوده و مورد تایید اداره کل صَمت، تعزیرات حکومتی و کُمیته شن و ماسه این استان نیست.

"کریم روزبهان" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج، با تاکید براینکه عاملان افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند، اظهار داشت: در چند روز اخیر نرخ‌نامه‌ای از سوی یک واحد‌ تولیدی شن و ماسه استان در فضای حقیقی و مجازی به‌عنوان نرخ‌نامه مُصوب منتشر شد.

به گفته وی، انتشار این نرخ‌نامه با واکنش مسئولان اداره کل صمت استان مواجه شده و نشست کُمیته شن و ماسه با حضور معاونان امور اقتصادی و عمرانی استاندار، تعزیرات حکومتی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از بررسی مُستندات و اسناد نمایندگان واحدهای تولیدی شن و ماسه در این کُمیته نیز خبرداد و خاطرنشان کرد: در پایان این نشست اعلان شد که قیمت‌های ابلاغی از سوی آن تعاونی شن و ماسه، غیرمُتعارف تشخیص داده شد.

روزبهان با تاکید بر اینکه از ششم فروردین‌ ماه امسال، هرگونه افزایش نرخ از سوی واحد‌های تولیدی شن و ماسه تخلف محسوب می شود، یادآور شد: با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، با مُتخلفان برخورد قاطع قانونی می شود و واحد‌های شن و ماسه مُتخلف نیز پلمپ خواهند شد.

او گفت: هیچ اتحادیه‌ قانونی به نام اتحادیه شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و نرخ‌نامه منتشره در فضای مجازی و حقیقی، از سوی یک شرکت‌تعاونی خودسرانه منتشر شده که به لحاظ قانونی، این افراد در جایگاهی نیستند که اقدام به تعیین نرخ‌نامه کنند.

روزبهان تاکیدکرد: تعیین نرخ در هر حوزه‌ای تنها با شورای نرخ‌گذاری و با دبیری سازمان صمت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز