خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد خبر داد:

تعطیلی موقت کارگاه‌های شن و ماسه میبد/ اعلام شرایط اضطرار آلودگی

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۷۳۳

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد از تعطیلی موقت کارگاه‌های شن و ماسه میبد به دلیل اعلام شرایط اضطرار آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیره پورملایی با اشاره به مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا اظهار داشت: با توجه به تشدید پایش‌های این اداره کل در مسیرهای مهریز، یزد، میبد و اردکان  این موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت و ضمن اخطار به واحدهای آلاینده فعالیت تعدادی از آن ها متوقف شد.

وی با بیان اینکه تعطیلی این واحدها طی روزهای آتی و تا زمان رفع پایداری وضعیت جوی ادامه خواهد داشت افزود: همچنین با واحدهای آلاینده به شدت برخورد می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد با بیان اینکه در آلودگی هوا چند عامل مهم به خصوص منابع طبیعی و انسانی موثر هستند اضافه کرد: برای کاهش آنها باید همه مردم و مسوولان همکاری کنند.

وی عنوان کرد: منابع انسانی شامل فعالیت برخی صنایع و همچنین وسایل نقلیه را باید از علت‌های اصلی آلودگی هوای استان بدانیم که برای حل معضل به همکاری و همراهی همه بخش‌ها و مردم نیاز است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد ادامه داد: انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در کنار اقدام‌های قانونی و نظارتی که مستمرا در سطح استان پیگیری می‌شود جزو برنامه‌های همیشگی و محوری این اداره کل است که صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برای فرهنگ‌سازی حفظ محیط زیست همواره برنامه‌های آموزشی از طریق رسانه‌های گروهی انجام می‌گیرد و این رویه همچنان با قوت تداوم دارد اظهارداشت: همکاری تمام دستگاه‌ها و اعضای کارگروه کاهش آلودگی هوای استان با این اداره‌کل مطلوب است و برنامه‌ها برای حفظ محیط زیست با دقت پیگیری و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز