خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خبر داد:

انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۹۳۸

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت در تهران خبر داد و گفت: در رابطه با این پرونده 18 نفر بازداشت شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گورزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان تحت عنوان عضویت در باند هرمی موسوم به شرکت هیونت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، 18 مرد با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت هیونت به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان را اغفال و جذب کرده و برای ضمانت از مالباختگان مبلغ 125 میلیون تومان دریافت و کلاهبرداری کرده‌اند. 

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت 18 متهم را شناسایی کردند. 

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های 18 متهم را در نقاط مختلف تهران شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری آنها شدند. 

وی در ادامه اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت هیونت اعتراف کردند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز