خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خبر داد:

دستگیری عاملان آدم‌ربایی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۱۹۸

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی مرد جوان در تهران خبر داد و گفت: متهمان به دلیل اختلافات مالی دست اعمال مجرمانه زده‌ بودند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع آدم‌ربایی یک مرد جوان در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی نشان می‌داد، ۲ مرد ناشناس با پوشاندن صورت خود، شاکی را با تهدید چاقو به خودروی خود برده و سپس اقدام به آدم‌ربایی وی کرده‌اند.

گودرزی تصریح کرد: بررسی‌های تخصصی کارآگاهان مشخص کرد، متهمان پس از ربودن شاکی به‌ یک خانه‌ وی را هدف ضرب و جرح شدید قرار داده و از او برای یک چک سفید، امضا گرفتند و در آخر شاکی را رها کردند. 

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان  در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت متهمان را شناسایی کردند و پی بردند آنها از گذشته با شاکی اختلافات مالی داشته‌اند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده، اقدامات گسترده اطلاعاتی را کلید زدند و مخفیگاه ۲ متهم را در جنوب تهران شناسایی کردند. 

وی افزود: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضاءی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند. 

گودرزی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند که در ابتدا منکر هرگونه جرم آدم‌ربایی بودند اما با ارائه شواهد و مدارک موجود لب به سخن گشودند و به جرم ربودن شاکی به دلیل اختلافات مالی اعتراف کردند. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز