خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام مطرح کرد؛

برپایی نمایشگاه نوروزی فرصتی برای معرفی فرهنگ مردم استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۳۶۷

استاندار ایلام گفت: برپایی نمایشگاه نوروزی فرصتی مغتنم برای معرفی سنت، فرهنگ، صنایع و تاریخ مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام،  حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز دوشنبه ۲۹ اسفند ماه در آئین افتتاح نوروزگاه و نمایشگاه نوروزی عرضه و فروش محصولات صنایع دستی و سوغات ایلام در محل قلعه والی شهر ایلام گفت: تلاش های خوبی در رابطه با بازسازی محوطه شامل حوض، دیوار ورودی، نورپردازی و ایجاد فضای سبز قلعه والی شهر ایلام با متراژ دو هزار و ۳۰۰ متر با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: برای بازسازی این پروژه از محل مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت به میزان ۱۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی نیز پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است‌.

بهرام نیا افزود: تغییر و تحول صورت گرفته در این مدت منجر به فراهم کردن مکانی شاداب و با نشاط برای مردم شده است و از خدمات صورت گرفته در این مکان تقدیر می شود.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: برپایی این نمایشگاه ها با توجه به ورود مسافران نوروزی به استان بسیار ارزشمند است که از طریق آن سنت، فرهنگ، صنایع و تاریخ مردم استان در معرض نمایش گردشگردان قرار می گیرد تا با هویت مردم این استان آشنا شوند و با خاطره خوب از استان خارج شوند.

بهرام‌نیا افزود: ایلام دارای آثار باستانی و تاریخی، مراکز مذهبی و فرهنگی زیادی است که با معرفی آنها به مسافران می‌توان هم از این فرصت برای شناساندن ظرفیت های استان  استفاده کرد و هم تحولی در اقتصاد استان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اماکن گردشگری استان ایلام آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند، گفت:  خدمات دهی به مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز