خبرگزاری کار ایران

یک مسئول تاکبد کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از نرم‌افزار بومی صنعت برق برای افزایش تعامل با مشترکان در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۷۱

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تبریز، بر ضرورت بهره‌گیری از نرم‌افزار جامع و واحد، به‌منظور تعامل بهتر و بیشتر با مشترکین برق تاکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عبدالله جعفریان در جلسه «ساعت دانشی» ارزیابی نرم‌افزار «بومی صنعت برق»، گفت: استفاده از نرم‌افزارهای متعدد، به‌صورت جزیره‌ای در یک مجموعه، قطعا تاثیر چندانی در بهبود فرایندها نخواهد داشت، اما با جایگزینی یک نرم‌افزار تخصصی و در عین حال گسترده، علاوه بر کاهش مدت زمان رسیدگی به امور و هزینه‌ها، امکان دسترسی به بانک جامع اطلاعاتی میسر می‌شود.

جعفریان تشریح کرد: در قالب این نرم‌افزار امکان اطلاع‌رسانی خاموش محقق شده و  مشترکان می‌توانند از طریق نصب نرم‌افزار «برق من»، از زمان خاموشی‌ها در مناطق مختلف شهر باخبر شوند، ضمن اینکه اطلاعات دیگری از قبیل مدیریت اضطراری بار شبکه و همچنین اطلاعات خودروها و تجهیزات شرکت در دسترس همکاران قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهمیت وجود بانک اطلاعاتی در تمامی زمینه‌ها افزود: با استفاده از داده‌های موجود در این بانک‌ها، نه تنها دسترسی شرکت و مشترکان به اطلاعات مورد نیاز تسهیل می‌شود، بلکه در آینده می‌توان از این داده‌ها در انجام پروژه‌های تحقیقاتی و علمی سود جست.

جعفریان در تشریح نقاط قوت استفاده از نرم‌افزار بومی صنعت برق در حوزه معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ گفت: با استقرار این سیستم، علاوه بر تجمیع نرم‌افزارها، امنیت سرورها نیز افزایش یافته و در عین حال بسیاری از داده‌های اضافی و غیر ضروری از چرخه اطلاعات خارج می‌شوند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ برق تبریز ضمن اشاره به مزایای این نرم‌افزار افزود: قطعا فعالیت در محیط این نرم‌افزار، چالش‌هایی نیز به همراه خواهد داشت، اما با توجه به اهمیت مدیریت دارایی‌های فیزیکی و تجمیع نرم‌افزاری، لزوم تغییر رویه در سال 1402 و حرکت به سمت CMMS ضروری است.

وی ابراز امیدواری کرد، در آینده نزدیک شاهد کاربردی‌سازی و تجاری‌سازی این نرم‌افزار باشیم.

گفتنی است در این جلسه، معایب و مزایای استفاده از نرم افزار بومی صنعت برق توسط همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز بررسی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز