خبرگزاری کار ایران

نخبگان مهارتی استان سمنان موفق به کسب 9 عنوان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۲۱۳

مدیر کل فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: 20 نخبه مهارتی از استان سمنان در مسابقات ملی مهارت موفق به کسب 9 عنوان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسین شاهچراغ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه بیستمین مسابقات ملی مهارت در حال انجام است، افزود: در مرحله شهرستانی 120 رقابت کننده از استان سمنان شرکت کردند که بیشترین رقابت کنندگان در حوزه سمنان و سرخه بودند.

وی افزود: در مرحله استانی، رقابت ها بین در 26 رشته بین 59 نفر برگزار شد و از استان سمنان 20 نخبه مهارتی موفق به کسب 9 عنوان شدند.

شاهچراغ با اشاره به اینکه عنوانهای کسب شده شامل: 2 طلا، 1 نقره، 1 برنز و 5 دیپلم افتخار می باشد، اظهار کرد: نخبگان مهارتی استان سمنان در بخش فرز سی‌ان‌سی، نقاشی خودرو مدال طلا و در بخش صافکاری خودرو مدال نقره و در زمینه فناوری طراحی گرافیک مدال برنز را از آن خود کردند.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان سمنان، گفت: مسابقات رشته‌های سازه‌های چوبی، جوشکاری و امنیت شبکه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سهمیه 8 میلیارد تومانی اشتغالزایی برای اداره کل فنی و حرفه ای استان سمنان، افزود: این وام به ازای هر یک نفر اشتغال، 150 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. وام اشتغال‌زایی به میزان ۱۵۰ میلیون تومان به ازای هر یک نفر اشتغال پرداخت می‌شود و برای کارفرمایان نیز تا سقف 4 میلیارد تومان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز