خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرداری تهران خبر داد:

ایجاد حدود ۵ هزار و ۵۰۰ شغل با راه‌اندازی ۲۰ مرکز پویش

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۲۰۸

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد پویش گفت: این ۲۰ مرکز حدود ۵ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرده و پیشگیری از آسیب می کنند.

به گزارش ایلنا از سایت شهر، «احمد احمدی صدر» مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در آیین افتتاح ۳ سرای محله، زیرگذر سولیران و ۲۰ مرکز پویش (کارآفرینی توسعه و تسهیل کسب و کار) در چهل و هشتمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: با اهتمام ویژه به مسائل مردم در حوزه فرهنگی و اجتماعی در این دوره از مدیریت شهری، در کنار توجه به زیرساخت‌های شهری، با وجود اینکه برنامه ما افتتاح ۲ مرکز کارآفرینی در سال ۱۴۰۱ بود اما با همراهی مردم امروز شاهد افتتاح ۲۰ مرکز کارآفرینی پویش در شهر تهران هستیم. 

وی افزود: این ۲۰ مرکز حدود ۵ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد و پیشگیری از آسیب می‌کنند و امیدواریم جوانان ما در مسیر پیشرفت و اشتغال روز به روز زندگی‌شان رونق بیشتری داشته باشد. این مراکز در مناطق ۲.۴، ۵.۱۱ و ۱۸ افتتاح می‌شوند. 

در ادامه این مراسم مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ در ویدئو کنفرانسی درباره افتتاح مرکز پویش این منطقه اظهار کرد: یکی از نقاط آسیب شهر تهران رود دره فرحزاد بود که با تمهیدات شهردار تهران این تهدید به یک فرصت تبدیل شده و برنامه ریزی‌هایی برای سکونتگاه‌های روددره فرحزاد نیز انجام شده است که در ذیل این برنامه‌ها امروز افتتاح مرکز پویش محله فرحزاد را داریم. وی افزود: موضوع این مراکز استعدادیابی و آموزش به گروه نوجوانان است که دانش آموزانی از محلات کم برخوردار به این مراکز معرفی و استعدادیابی می‌شوند و برای استفاده از استعدادهای آن‌ها برنامه ریزی می‌شود؛ پیش بینی می‌شود سالیانه از استعداد ۱۵۰ جوان و نوجوان در این مراکز برای نیل به اهداف تعیین شده استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز