خبرگزاری کار ایران

استقبال از سال تحصیلی جدید با «نقش مهر» روی دیوارهای مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۵۰۲

سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با فرارسیدن مهرماه و آغاز سال جدید تحصیلی به منظور بهبود فضای بصری شهر و افزایش شور و نشاط دانش آموزان، طرح «نقش مهر» را روی دیوارهای مدارس مناطق ۲۲گانه تهران اجرا می‌کند.

به گزارش ایلنا، رضا صیادی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اینکه نقاشی دیواری شیوه‌ای ایده آل برای زیباسازی فضای مدارس است که می‌تواند بر روحیه جمعی و نشاط اجتماعی دانش آموزان اثر بسزایی داشته باشد؛ این سازمان با برگزاری طرح «نقش مهر» به استقبال سال تحصیلی جدید رفته است. 

وی با اشاره به اینکه مدارس در سال تحصیلی جدید پس از سه سال و گذشتن از بحران بیماری کرونا، مجددا پذیرای دانش آموزان عزیز است، ادامه داد: سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور دستیابی به طرح‌های فاخر، پس از انتشار فراخوانی از هنرمندان حوزه نقاشی دیواری دعوت به همکاری کرد که ۱۹۴ شرکت کننده با ۵۰۴ طرح در این فراخوان حضور یافتند. 

به گفته مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران، در ۲۵ مردادماه از میان آثار رسیده به این سازمان، ۱۰۷ طرح از ۸۱ هنرمند پس از داوری توسط محمد زروئی نصرآبادی، انوش امین الهی و محسن ناصریان برای اکران روی دیوارهای مدارس، مقاطع مختلف تحصیلی انتخاب شدند. 

صیادی با بیان اینکه اجرای ۶۳ طرح از این طرح‌ها توسط سازمان زیباسازی انجام می‌شود، گفت: ۶۶ طرح در اختیار مناطق ۲۲گانه قرار گرفته است که دست کم یک طرح در هر منطقه اکران می‌شود. همچنین برخی از آثار فاخر و برگزیده چند بار در مناطق مختلف اجرا می‌شوند. 

بر اساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، صیادی افزود: از میان ۶۳ طرح اجرا شده توسط سازمان زیباسازی شهر تهران، ۳۷ طرح به مدارس پسرانه و ۲۶ طرح به مدارس دخترانه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز