خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

ما مدیون دانشگاه‌ هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۸۸۸

شهردار تهران گفت: ما مدیون دانشگاه هستیم. باید توجه بیشتر و بهتری نسبت به نخبگان کشور داشته باشیم. مدیریت شهری ظرفیت‌هایی در این خصوص دارد که در اختیار اعضای هیات علمی، اساتید دانشگاهی و دانشجویان قرار خواهد گرفت تا به خوبی این دین ادا شود.

به گزارش ایلنا، «علیرضا زاکانی» شهردار تهران در حاشیه آیین تبادل تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی مابین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: کلانشهر تهران به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه دانشی کشور در حوزه دانشگاه‌هاست که ظرفیت فوق العاده‌ای دارد. بنابراین باید توجه به پیشرفت کلانشهر تهران در ابعاد مالی، معنوی و همچنین تحول سه‌گانه در حوزه کالبدی بر مبنای دانش؛ نرم و فناورانه اتفاق افتد و امکانی برای ما فراهم کند تا ساکنان تهران از سطح بالاتری از خدمات بهره‌مند شوند. 

شهردار تهران با بیان اینکه گام‌ها به سمت الگو شدن پایتخت در راستای تحول‌های سه‌گانه برداشته شده است، اضافه کرد: تکیه بر دانش امکانی را فراهم می‌کند تا زودتر به مقصود خود برسیم. 

زاکانی با بیان اینکه ما مدیون دانشگاه هستیم، گفت: باید توجه بیشتر و بهتری نسبت به نخبگان کشور داشته باشیم. مدیریت شهری ظرفیت‌هایی در این خصوص دارد که در اختیار اعضای هیات علمی، اساتید دانشگاهی و دانشجویان قرار خواهد گرفت تا به خوبی این دین ادا شود. 

شهردار پایتخت در ادامه عنوان کرد: تلاش شده تا در این تفاهم نامه، ظرفیت‌ها مدنظر قرار گیرد تا علاوه بر منتفع شدن شهر از این علم و دانش، در مسیر فناورانه شهر و شهر هوشمند گام برداریم. شورای ششم و مدیریت شهری برخاسته از این شورا، برای خودش افتخار می‌داند که در خدمت علم و عالم قرار گیرد. 

او با بیان اینکه ظرفیت‌های تجمیع دانشگاه خواجه نصیر هدف‌گذاری شده، افزود: امیدواریم که بتوانیم این امکان را برای دیگر دانشگاه‌ها و مراکز علمی هم قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز