خبرگزاری کار ایران

استفاده رایگان دانش‌آموزان از فضاهای فرهنگی، ورزشی و آموزشی شهرداری در تابستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۶۸۴

در نشست ویژه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مقرر شد دانش‌آموزان از فضاهای فرهنگی ورزشی و آموزشی شهرداری در فصل تابستان استفاده رایگان کنند.

به گزارش ایلنا، جلسه‌ مشترک شهرداری تهران با مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت با هدف عقدتفاهم‌نامه میان آموزش و پرورش و شهرداری تهران مبنی بر استفاده رایگان دانش آموزان از فضاهای ورزشی در فصل تابستان با حضور علیرضا کریمیان،علیرضا زاکانی و مهرداد قربانی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد. 

در این جلسه مقرر شد با هدف افزایش همکاری‌ها و توسعه فعالیت‌های فرهنگی ورزشی جامعه فرهنگیان، با رویکرد ارتقای سطح سلامت جسمانی و جبران کم تحرکی ناشی از کرونا در میان دانش آموزان و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان که از اهداف و برنامه‌های مبتنی بر سند تحول بنیادین است، فضاهای ورزشی ذیل مدیریت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد. 

همچنین در راستای حفظ امنیت و سلامت دانش آموزان و ارائه خدمات مطلوب تر، تعداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نیز برای حمل و نقل دانش آموزان به این فضاهای ورزشی، فرهنگی، آموزشی در اختیار آموزش و پرورش شهر تهران قرار گیرد. 

گفتنی است؛ هماهنگی استفاده دانش آموزان از طریق مدارس و با تأیید مناطق انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز