خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین دستورالعمل جمع آوری معتادین متجاهر در نوروز را ابلاغ کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۵۲۴

دادستان عمومی و انقلاب قزوین دستورالعمل جمع آوری معتادین متجاهر در ایام تعطیلات نوروز را به منظور اجرا توسط پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها، به فرماندهی انتظامی استان قزوین ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی گفت: بر اساس این دستورالعمل طرح جمع آوری معتادین متجاهر از 24 اسفند ماه آغاز و براساس جدول زمانبندی بخصوص در ایام تعطیلات نوروز در سراسر استان اجرایی خواهد شد، تا شاهد کاهش جرم سرقت باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: پس از جمع آوری معتادین متجاهر، غربالگری از سوی تیم غربال مجموعه درمان دادگاه مدار صورت می‌گیرد و سپس در مرکز ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر نگهداری خواهند شد.

وی یادآور شد: پس از تکمیل ظرفیت مرکز ماده 16، سایر معتادین دستگیر شده با هماهنگی سازمان بهزیستی به کمپ‌های ترک اعتیاد سطح استان منتقل خواهند شد و این کمپ‌ها نیز باید آمادگی لازم را داشته تا پذیرای این افراد باشند.

رجبی خاطرنشان کرد: قضات درمان دادگاه مدار استان بر حسن اجرای این دستورالعمل نظارت داشته و در ایام تعطیلات به صورت میدانی در اجرای طرح حضور خواهند داشت تا دستورات قضایی در کمترین زمان صادر شود و سایر دستگاه‌ها و نهادها نیز در صورت نیاز باید همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز