خبرگزاری کار ایران

دادستان آبیک خبرداد:

ممنوعیت اعطای مرخصی به سارقان درایام نوروز/قلع و قمع 5 ساخت و ساز غیرمجاز در آبیک

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۸۳۳

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از ممنوعیت اعطای مرخصی به سارقان زندانی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

سعیداحمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به چهارشنبه آخر سال و جشن این شب اظهار کرد: خانواده‌ها باید سعی کنند به نحوی جشن چهارشنبه سوری را برگزار کنند که در کنار هم باشند و هیجانات آنی جوانان و نوجوانان را کنترل کنند و اجازه ندهند دست به اقدامات پرخطری بزنند که تبعات منفی آن در همان لحظه و یا تا پایان عمر همراه‌شان شود.
وی افزود: به پلیس هشدارهای لازم داده شده و نیروهای کافی و وافی در حال آماده‌باش برای چهارشنبه‌سوری قرار می‌گیرند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: طبق ماده 618 قانون تعزیرات مصوبه سال 75 هر کس با هیاهو و جنجال یا حرکات غیر متعارف یا تعرض به افراد موجب اخلال نظم و آسایش و آرامش عمومی شود یا مردم را از‌کسب و کار باز دارد به حبس از سه ماه تا یک سال و تا (۷۴) ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

احمدزاده اضافه کرد: از ابتدای اسفند ماه امسال به هیچ محکوم به سرقت و جرایم خشن به نحوی که در رده‌بندی اعلامی پلیس امنیت اطلاعات شهرستان آبیک در طبقه‌بندی اراذل و اوباش قرار داشتند، تا مدت پایان تعطیلات نوروزی مرخصی داده نمی‌شود و در این زمینه ممنوعیت وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: مردم باید هشدارهای پلیسی و مراجع امنیتی در زمینه ایمنی منازل توجه کرده و تا حد ممکن اقدامات فنی و به‌روز را انجام دهند و در صورت رفتن به سفر، منازل خود را به افراد مطمئن بسپارند.

این مسئول قضایی از قلع و قمع پنج ساخت و ساز غیرمجاز در روز گذشته در شهرستان آبیک خبر داد و تصریح کرد: این ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای صمغ‌‎آباد، آقچری و ابراهیم‌آباد صورت گرفته بود که توسط جهاد کشاورزی طبق قانون تخریب صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: با توجه به اینکه در آستانه سال نو و ایام نوروز قرار داریم به مسئولان دستگاه‌های مختلف شهرستان آبیک تذکرات لازم داده شده و مکاتبات هم صورت گرفته و در ایام تعطیلات حتما باید در ادارات کشیک داشته باشند.

احمدزاده ادامه داد: در چهار سال اخیر، طبق اختیارات شهرستانی اگر اتفاقی در شهرستان آبیک رخ داده که رئیس اداره‌ای مقصر بوده، علیه مدیر کل اداره مربوطه اعلام جرم شده و موضوع دراستان قزوین رسیدگی شده که چندین مرتبه شاهد این مهم بوده‌ایم.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز