خبرگزاری کار ایران

عبدی خبر داد:

رصد اراضی زراعی و باغی قزوین از سوی تیم‌های حفاظتی سازمان جهاد کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۳۷۵

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تیم‌های حفاظتی جهاد کشاورزی قزوین در ایام نوروز، در آماده‌باش کامل هستند و هرگونه فعالیت در اراضی زراعی و باغی استان را رصد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، پرویز عبدی امروز یکشنبه افزود: تیم‌های حفاظتی این دستگاه طی نوروز، در آماده‌باش کامل هستند و هرگونه فعالیت در اراضی زراعی و باغی استان را رصد می‌کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: 11 تیم حفاظتی در نوروز 98 با هدف جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان به فعالیت می‌پردازند.

وی یادآور شد: به‌منظور حفظ آمادگی گشت‌ها در مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در تعطیلات نوروز عملیات تمرینی (مانور) مشترک خودرویی یگان‌های حفاظت از اراضی کشاورزی استان فردا برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: این عملیات تمرینی فردا با همکاری نیرو‌های یگان حفاظت دستگاه‌های مرتبط با صیانت از اراضی کشاورزی از جمله ادارات کل راه‌وشهرسازی، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، محیط زیست و مدیریت امور اراضی برگزار می‌شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی با سامانه 131 تماس بگیرند تا با مشارکت آنها، از زمین‌های زراعی و باغی استان محافظت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز