خبرگزاری کار ایران

استقرار ۳ هزار و ۵۰۰ آتش‌نشان در ۸۰۰ نقطه پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۳۷۹

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان آتش نشانی در ۸۰۰ نقطه ۳ هزار و ۵۰۰ آتش نشان را به کار گرفته تا امشب را با ایمنی پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی در یکصد و سی و ششمین جلسه شورا با بیان اینکه سازمان زیباسازی و ستاد گردشگری و شبکه پنج سیما کار خوبی در تهران انجام دادند، اظهار کرد: اماکن گردشگری مهم تهران در بیلبوردها به نمایش گذاشته شده و کدهایی در این بیلبوردها لحاظ شده که مردم اطلاعات این اماکن را دریافت کنند که به اعتقاد من این کارهای تعاملی در حکمرانی مردم محور بسیار مهم است.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای عید نوروز انجام شده و نباید اجازه دهیم که امشب با جان باختن هموطنان، کام مردم تلخ شود؛ سازمان آتش نشانی در ۸۰۰ نقطه ۳ هزار و ۵۰۰ آتش نشان را به کار گرفته تا امشب را با ایمنی پشت سر بگذاریم.

نادعلی با بیان اینکه در چند روز منتهی به ایام نوروز باید دائما از میادین و بازارهای تره بار بازدید شود، خاطرنشان کرد: باید با جهاد کشاورزی و بارفروشان به طور مداوم هماهنگی صورت بگیرد تا محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب عرضه شود.

نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه این جلسه با تأکید بر اینکه درج وضعیت تأهل و تعداد فرزندان برای بانوان به دلیل مشکلات نرم افزاری هنوز اتفاق نیفتاده است، گفت: با توجه به سیاست های کلی نظام مبنی بر فرزندآوری، چنین اقدامی با سیاست های انگیزشی فرزندآوری در تضاد است و باید اصلاح شود؛ چراکه مطرح کردن چنین موضوعی برای بنده موجب خجالت و شرمندگی است.

وی با تأکید بر اینکه هر نوع بی عدالتی در مقیاس کوچک نیز منجر به کاهش بهره وری در خدمات رسانی خواهد بود، گفت: در اختصاص اضافه کاری نیروهای قراردادی و رسمی باید عدالت مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز