خبرگزاری کار ایران

شورای شهر از زیبایی تهران در ایام نوروز تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۸۹

«عملکرد سازمان آتش نشانی در چهارشنبه پایان سال باعثشد که ما در این روز شاهد خبرها و حوادثناراحت کننده‌ای نباشیم و این سازمان به خوبی توانست اوضاع را کنترل کند.»

اعضای شورای شهر تهران از اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به جهت زیبایی تهران در ایام عید تشکر کردند.

به گزارش ایلنا، در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران که با حضور سید محمدحسین هاشمی استاندار تهران و عیسی فرهادی فرماندار تهران برگزار شد دو تن از نمایندگان شورا از اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در روز چهارشنبه پایان سال و نیز زیبایی شهر تهران در ایام تعطیلات نوروزی تقدیر کردند.

در این جلسه عبدالحسین مختاباد، عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران طی سخنانی از تلاش آتش نشانان به منظور اقدام مناسب در روز چهارشنبه پایان سال تقدیر کرد.

وی در ادامه گفت: عملکرد سازمان آتش نشانی در چهارشنبه پایان سال باعثشد که ما در این روز شاهد خبرها و حوادثناراحت کننده‌ای نباشیم و این سازمان به خوبی توانست اوضاع را کنترل کند.

همچنین رضا تقی پور، عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز طی سخنانی از خدمات شهرداری تهران در سال ۹۲ و نیز ایام تعطیلات نوروزی برای زیبایی شهر تهران تقدیر و ابراز امیدواری کرد که این زیبایی در طول سال حفظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز