خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

عملکرد بی ضابطه شهرداری قزوین در برخی بخش‌ها نیازمند اصلاح است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۳۵۷

رئیس شورای شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین در برخی بخش‌های مجموعه مدیریت شهری بی ضابطه عمل می‌کند که نیازمند اصلاح عملکرد است.

به گزارش ایلنا، علی فرمانی در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد گفت: مدیریت شهری قزوین باید برای واگذاری غرفه‌ها به هنرمندان شاخص در مجموعه سعدالسلطنه براساس ضوابط مشخص و آیین نامه اقدام کند که متاسفانه رویکرد مدیریت شهری در این مجموعه تاریخی و فرهنگی نامعلوم است و باید برای واگذاری غرفه‌ها در این مجموعه براساس ضابطه عمل شود.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در برخی بخش‌های مدیریت شهری قزوین بی ضابطه عمل می‌شود و به طور کلی در عمل برنامه مدون و منسجمی دیده نمی‌شود؛ بنابراین به شدت از این وضعیت گلایه‌مندیم و شهردار قزوین باید برای برون رفت از این مساله تدبیر کند.

وی افزود: حمایت از هنرمندان یکی از سیاست‌های شورای شهر قزوین است و در مناسبت‌های مختلف تلاش شده اقدامات موثری برای حمایت از این گروه انجام شود؛ بنابراین باید شرایطی در این مجموعه فراهم شود تا بتوانیم از ظرفیت هنرمندان شاخص استفاده کنیم.

این عضو شورای شهر قزوین تاکید کرد: اگر رویکرد شهرداری از اجاره این غرفه‌ها کسب سود اقتصادی باشد نمی‌توانیم از هویت فرهنگی دفاع کرده و حامی هنرمندان باشیم؛ باید تکلیف خود را مشخص کنیم و سپس تصمیم اصولی بگیریم، باید شرایط مناسب و مساوی برای همه هنرمندان شاخص قزوین بویژه خوشنویسان مهیا شود تا از این مکان فرهنگی استفاده کنند بر این اساس آیین نامه‌ای تنظیم شود و در آن شرایط مورد نظر برای حضور هنرمندان برند قزوین در این مجموعه تاریخی و گردشگری تدوین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز