خبرگزاری کار ایران

حراج کاغذ دیواری منزل ویژه عید نوروز 1402

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۰۰۷

معمولاً نزدیک‌شدن سال جدید با میل به تغییر دکوراسیون و عوض‌کردن رنگ و رخ منزل همراه است. یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید برای تغییری نسبتاً مقرون‌به‌صرفه اما جذاب در نزدیکی سال نو انجام بدهید، انتخاب کاغذ دیواری است.

معمولاً نزدیک‌شدن سال جدید با میل به تغییر دکوراسیون و عوض‌کردن رنگ و رخ منزل همراه است. یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید برای تغییری نسبتاً مقرون‌به‌صرفه اما جذاب در نزدیکی سال نو انجام بدهید، انتخاب کاغذ دیواری است. یادتان باشد که در خرید کاغذ دیواری به‌سراغ مراجع قابل‌اعتمادی بروید که محصولاتی متنوع در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و امکان حساب‌کردن روی کیفیت و کارایی‌شان هم وجود دارد. برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری و پوسترها باید به نکاتی دقت کنید. در ادامه می‌خواهیم درباره این نکات برایتان بگوییم. آشنایی با مراکز خوش‌سابقه‌ای که حراج کاغذ دیواری برای فروش پایان سال در نظر گرفته‌اند هم برایتان خالی از لطف نخواهد بود.

کاغذ دیواری منزل در طرح‌ها و مدل‌های مختلف

حراج کاغذ دیواری منزل ویژه عید نوروز 1402

این روزها، طیف وسیعی از مدل‌ها و طرح‌های کاغذ دیواری منزل در بازار موجود است. باید ببینید که کدام گزینه، مناسب‌ترین مورد برای منزل و فضای تحت‌اختیارتان است. دستتان در انتخاب هر مدلی باز است. با مراجعه به فروشگاهی که طرح‌های گوناگون را پوشش می‌دهد و حتی امکان شخصی‌سازی سفارش برای مشتریان را فراهم می‌کند، محدودیتی در انتخاب نخواهید داشت. از کدام دسته‌بندی مایل به انتخاب هستید:

  • ساده و رنگی

  • فلورال یا گلدار

  • طرح پتینه

  • طرح هندسی

  • طرح داماسک

کاغذ دیواری ساده و رنگی

با وجود کاغذ دیواری‌های رنگی و ساده می‌توانید جو و فضای یک محیط را به‌شدت تغییر بدهید. ببینید که فضا چه رنگی را می‌طلبد. کاغذهای ساده برای محیط‌هایی با طراحی مینیمال و فضاهایی خوب از کار درمی‌آیند که وسعت زیادی ندارند. بحث سلیقه هم به‌میان است. بسیاری از افراد که شاید شما هم در دسته‌بندی‌شان قرار بگیرید، سادگی را ترجیح می‌دهند و دوست دارند که از کاغذ دیواری‌ها و پوسترهای ساده و رنگی بدون طرح استفاده کنند. رنگ‌های روشن و پاستلی، انتخاب خوبی برای آماده‌کردن فضایی تازه و بهاری هستند.

کاغذ دیواری گلدار یا طرح گل

استفاده از طرح‌های گلدار یا به‌اصطلاح فرنگی‌ها، فلورال (floral) در سال‌های اخیر بسیار ترند یا همان رایج شده است. این طرح از کاغذ دیواری برای فضاهایی مناسب است که بسیار ساده‌اند، فضای بزرگی دارند یا اسباب و اثاثیه زیادی در آنها موجود نیست و خلوت به‌شمار می‌روند. طرح‌های گلدار کاغذ دیواری و پوسترها می‌توانند به هر فضایی بافتی قابل حس اضافه کنند. منظور از بافت قابل حس چیست؟ یعنی ایجاد ابعاد و زاویه‌هایی‌ می‌کنند که باعث جذاب‌ترشدن فضا می‌شود. انواع مختلفی از طرح‌های فلورال برای کاغذ دیواری هم وجود دارد، باید با مراجعه به فروشگاهی معتبر با محصولات متنوع، درباره انتخاب طرح گل مناسب و دلخواهتان تصمیم بگیرید. گل‌های ریز برای فضاهای کوچک‌تر و گل‌های بزرگ و رنگی برای فضاهای بزرگ‌تر مناسب‌اند.

کاغذ دیواری طرح و مدل پتینه

کاغذ دیواری‌های پتینه گزینه‌های مناسبی برای فضاهای کلاسیک هستند. این طرح‌ها دارای سایه و روشن‌هایی روی سطح خود هستند که فضا را زیبا می‌کنند. به این کاغذها، آمریکایی هم می‌گویند. کاغذهای پتینه دارای حالتی از زنگار روی سطح ساده و بی‌طرحشان دارند. این نوع از کاغذها برای دکوراسیون مدرن هم قابل استفاده هستند. با انتخاب رنگ مناسب می‌توانید هر حال‌وهوایی را که دلتان بخواهد به دیوارهای منزلتان بدهید. با مراجعه به فروشگاه‌های معتبری مثل منزل یا والینو که برای عید نوروز، حراج کاغذ دیواری دارند، امکان تغییر دکوراسیونتان فراهم می‌شود.

کاغذ دیواری طرح داماسک

طرح‌های داماسک برای کاغذ دیواری هم به مواردی گفته می‌شود که دارای اشکال و نقوش مواج و تکرارشونده روی سطح خود هستند. این سبک از کاغذ دیواری‌ها هم در بخش‌هایی از منزل مانند هال و نشیمن کاربرد دارند. برای مثال، پشت تلویزیون نقطه مناسبی از خانه برای قراردادن و اجرای این طرح از کاغذ دیواری‌ها است. داماسک‌ها معمولاً قابلیت شست‌وشو هم دارند و گزینه مناسبی برای فضاهای پرتردد و در معرض آلودگی هستند.

جنس‌های گوناگون و مناسب

در انتخاب کاغذ دیواری باید به جنس آن هم دقت زیادی داشته باشید. کدام بخش از منزل را کاغذ دیواری می‌کنید؟ تردد و میزان رفت‌وآمد در آن فضا چقدر است؟ آیا در معرض دود یا عوامل کثیف‌کننده قرار می‌گیرد؛ برای مثال، دود اجاق یا بازبودن پنجره روی نظافت و شمایلش اثرگذارند؟ بنا به این‌ها باید از میان دسته‌بندی‌های مختلفِ جنس بافت به انتخاب مناسب برسید:

  • بافت کاغذ سوسماری

  • بافت کاغذ ساده

  • بافت چهارخانه ریز

جنس کاغذها می‌تواند حالت براق، نیمه‌براق یا مات داشته باشد. انتخاب این مورد وابسته به ترجیحات شخصی‌تان است.

بافت کاغذ سوسماری

بعضی از کاغذ دیواری‌ها دارای بافتی برجسته مانند پوست سوسمار هستند. وجه تسمیه‌شان هم همین ویژگی است. با انتخاب این مورد می‌توانید به فضایی ساد و خلوت، بُعد و جذابیت بیشتری بدهید. نقوش مختلفی می‌توانند روی چنین سطحی از کاغذ دیواری قرار بگیرند. حتی با مراجعه به فروشگاه‌هایی معتبر با محصولات متنوع می‌توانید نقش‌هایی را هم خودتان در این زمینه سفارش بدهید. آشنایی با فروشگاه‌های آنلاینی که با حراج کاغذ دیواری فرصتی عالی برای کاربران فراهم کرده‌اند هم ایده جذابی برای تغییر دکوراسیون دیوارهایتان خواهد بود. در ادامه درباره دو مورد از بهترین نمونه‌های چنین فروشگاهی صحبت می‌کنیم.

بافت کاغذ ساده

کاغذهای ساده یا فقط رنگی‌اند یا طرحی معمولی روی بافتشان قرار دارد و مانند مورد قبلی بافت و پوشش رویی آنها دارای بخش‌های برجسته نیست. این کاغذها انتخابی ساده هستند و با وجودشان معمولاً احساس پشیمانی نخواهید کرد. اگر در دوراهی تصمیم‌گیری قرار گرفته‌اید و نمی‌دانید که از میان یک مورد ساده و گزینه‌های دیگر کدام را انتخاب کنید، بهتر است که دست به خرید کاغذی با بافت ساده بزنید.

قیمت کاغذ دیواری منزل

حتما در خرید کاغذ دیواری، مقوله قیمت برایتان اهمیت زیادی دارد. این موضوع برای همه خریداران مهم است و نمی‌توان از آن گذشت. با وجود نوسانات شدید قیمت محصولات مختلف در هر بازاری، باید انتظار برخورد با قیمت‌هایی در بازار کاغذ دیواری را داشته باشید که مقرون‌به‌صرفه نیستند و حتی گزاف هم به‌شمار می‌روند. یادتان باشد که در چنین موقعیتی، لازم است که با فروشگاه‌هایی مانند فروشگاه منزل یا فروشگاه والینو آشنا باشید. این فروشگاه های معتبر هم تنوع بی‌نظیری از محصولاتی باکیفیت را در اختیارتان قرار می‌دهند و هم راهی برای خرید اقتصادی و ارزان پیش پایتان می‌گذارند. برای مثال، تمام محصولات آن ها از جمله کاغذ دیواری‌ها و پوسترهای موجود، با تخفیفی ۱۰درصدی به‌فروش می‌رسد؛ این یعنی فرصتی ایدئال برای نوکردن فضای خانه و دیوارهایتان برای نوروزِ پیش رو. حراج کاغذ دیواری سایت منزل را دست‌کم نگیرید.

حراج کاغذ دیواری منزل ویژه عید نوروز 1402

خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری از سایت منزل

سایت منزل با حراج کاغذ دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری فرصتی عالی برای مشتریان خود فراهم کرده تا از میان طرح‌های گوناگونش دست به انتخاب مورد دلخواه خود بزنند. سایت منزل دات آی آر به آدرس اینترنتی https://www.manzel.ir ، مجموعه‌ای فروشگاهی است که تنوع بی‌نظیری ارائه می‌کند و در کنار رعایت کیفیت در تولید، به‌دنبال ایجاد تمایز و تفاوت در بازار فروش کاغذ دیواری است.

یکی از روش‌های انجام چنین استراتژی و برنامه‌ای هم تسهیل روند خرید اینترنتی برای مشتریان و کاربران است. با مراجعه به سایت منزل می‌توانید، طرح‌های مختلف با جنس‌های گوناگون را رصد کنید و با ابزارهایی مانند سنجش ارتفاع و عرض دیوار به ارزیابی مناسب و دقیقی درباره قیمت محصول موردنظرتان برسید. این را هم بدانید که ارسال تمام طرح‌های کاغذ دیواری و پوستر دیواری به تمام شهر های ایران در این فروشگاه رایگان است. تمام محصولات هم با تخفیفی ۱۰درصدی در اختیار مشتریان قرار گرفته‌اند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز