خبرگزاری کار ایران

تکنولوژی قالب گیری بادی در تولید فلاش تانک توکار ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۶۰۱

برندهای مختلفی در حال تولید فلاش تانک توکار هستند، اما تکنولوژی استفاده شده در تولید فلاش تانک ایران باعث شده این برند قدیمی را از سایر رقبا متمایز کند. در این مطلب با تکنولوژی قالب‌گیری بادی آشنا میشویم و نمایندگی معتبر فلاش تانک ایران به شما معرفی خواهد شد.

استفاده از فلاش تانک در سرویس‌های بهداشتی مزایای متعددی به‌همراه دارد که صرفه‌جویی در مصرف آب، ارتقاء بهداشت محیط و پاک‌سازی خودکار از مهم‌ترین آن موارد به شمار می‌رود.

کیفیت و نحوه‌ی تولید فلاش تانک در چگونگی عملکرد دستگاه نقش به‌سزایی داشته که عدم توجه به این مسئله به‌ویژه هنگام خرید فلاش تانک توکار ممکن است در آینده موجب واردآمدن خسارت‌هایی شود.

در این نوشته قصد داریم به‌صورت تخصصی به بررسی تکنولوژی به‌کاررفته در فرایند قالب‌گیری فلاش تانک توکار ایران یعنی قالب‌گیری بادی بپردازیم. در ادامه به مزایای این محصول پرداخته و در نهایت به نحوه‌ی تهیه‌ی محصول اشاره می‌کنیم.

فلاش تانک توکار چیست؟

شاید بهتر باشد قبل از پرداختن به اصل موضوع، اشاره‌ی کوتاهی به خود محصول داشته باشیم. برخلاف فلاش تانک روکار که روی دیوار نصب شده و با چشم قابل‌مشاهده است، فلاش تانک توکار درون دیوار نصب شده و کاملاً مخفی است.

در فلاش تانک توکار تنها یک پنل با دو دکمه برای تخلیه‌ی آب روی دیوار نصب می‌شود و مابقی قسمت‌ها شامل مخزن و لوله‌ی تخلیه داخل دیوار قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین مزایای فلاش تانک توکار می‌توان به عدم اشغال فضای توالت و زیبایی محیط اشاره کرد.

تکنولوژی قالب‌گیری بادی چیست؟

قالب‌گیری اجسام پلاستیکی به چند روش مختلف انجام می‌شود که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارد. قالب‌گیری بادی و تزریقی از متداول‌ترین روش‌های فعلی تولید قطعات پلاستیکی به شمار می‌رود.

قالب‌گیری بادی یا Blow Molding یک فرایند تولید قطعات پلاستیکی است که عمدتاً برای ساخت قطعه‌های توخالی استفاده می‌شود.

در این روش پس از گرم‌شدن پلاستیک و ایجاد یک استوانه‌ی یک سر آزاد که جریان هوا از آن عبور می‌کند، قالب موردنظر در دو طرف استوانه قرار گرفته و با تزریق باد به داخل آن، پلاستیک به قالب‌ها می‌چسبد. نتیجه این است که پلاستیک به شکل قالب درآمده و پس از خنک شدن، از آن جدا می‌شود.

مزیت قالب‌گیری بادی این است که قطعه به‌صورت کاملاً یک‌تکه ساخته می‌شود و امکان نشتی مایعات یا گازها وجود ندارد. به همین دلیل برای تولید ظروف پلاستیکی مانند بطری‌ها و ظرف دارو معمولاً از این روش استفاده می‌شود.

مزیت ساخت فلاش تانک توکار به روش قالب‌گیری بادی

حال که دانستیم فلاش تانک توکار چیست و فرایند قالب‌گیری بادی به چه صورتی انجام می‌شود بیشتر به اهمیت نحوه‌ی ساخت مخزن فلاش تانک پی می‌بریم.

ساخت مخزن فلاش تانک با روشی غیر از قالب‌گیری بادی احتمال نشت آب را افزایش می‌دهد. این مسئله در فلاش تانک‌های توکار از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا کوچک‌ترین نشتی در مخزن، موجب ورود رطوبت به دیوار شده که به‌مرورزمان شاهد تخریب مصالح و نمای آن خواهیم بود.

فلاش تانک توکار ایران

شرکت فلاش تانک ایران قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین تولیدکننده‌ی فلاش تانک در ایران محسوب می‌شود که با تولید و عرضه‌ی محصولات باکیفیت توانسته جای خود را در بازار تجهیزات ساختمانی تثبیت کند. این شرکت انواع فلاش تانک در دو نوع روکار و توکار را با ویژگی‌های درونی و ظاهری متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌کند.

تکنولوژی قالب گیری بادی در تولید فلاش تانک توکار ایران

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این شرکت می‌توان به شیوه‌ی تولید فلاش تانک‌های توکار آن اشاره کرد. فلاش تانک‌های توکار ایران همگی به روش قالب‌گیری بادی یا Blow Molding تولید می‌شود. بنابراین مصرف‌کننده هیچ دغدغه و نگرانی بابت نشتی احتمالی فلاش تانک توکار نخواهد داشت و با اطمینان خاطر می‌تواند اقدام به نصب تجهیزات درون دیوار بکند.

فلاش تانک توکار ایران برای کدام نوع توالت قابل‌استفاده است؟

از دیگر مزیت‌های فلاش تانک توکار ایران می‌توان به تنوع کاربرد آن اشاره کرد. یعنی مهم نیست توالت از نوع ایرانی و سنتی باشد یا از نوع وال هنگ.

فلاش تانک توکار ایران قابلیت اتصال به هر دو توالت را داراست که همین ویژگی موجب محبوبیت محصول شده است. اهمیت این ویژگی هنگامی برجسته می‌شود که بخواهیم در یک سرویس بهداشتی هر دو توالت ایرانی و وال هنگ را در کنار یکدیگر نصب کنیم. استفاده از فلاش تانک روکار در چنین وضعیتی علاوه بر اشغال فضای سرویس بهداشتی باعث شلوغ شدن نما و دکوراسیون محیط می‌شود.

مدل‌های فلاش تانک توکار ایران

فلاش تانک‌های توکار ایران در چند مدل مختلف تولید شده که مدل‌های اینفینیتی، اسمارت اسپیس و چشمی از پرفروش‌ترین محصولات محسوب می‌شوند.

فلاش تانک چشمی دارای یک سنسور حرکتی الکترونیکی است که پس از خروج فرد از محل توالت به‌صورت خودکار فرایند تخلیه‌ی آب درون مخزن انجام می‌شود. این ویژگی باعث شده تا بدون نیاز به لمس دکمه، عملیات شست‌وشوی توالت انجام شود.

خرید فلاش تانک وال هنگ چشمی(توالت فرنگی): https://hogonik.com/product/wallhung-touchless

خرید فلاش تانک کلاسیک چشمی(توالت ایرانی): https://hogonik.com/product/classic-touchless

فلاش تانک چشمی برای استفاده در سرویس بهداشتی‌های عمومی نیز کاربرد گسترده‌ای دارد. در سرویس‌های عمومی اغلب افراد توجهی به زدن دکمه‌ی فلاش تانک نداشته که موجب آلودگی محیط سرویس بهداشتی می‌شود. با استفاده از فلاش تانک توکار چشمی در توالت‌های عمومی علاوه بر مخفی شدن فلاش تانک و جلوگیری از بروز خسارت‌های فیزیکی به دستگاه، عملیات تخلیه‌ی آب مخزن با هر ورود و خروج فرد به‌طور خودکار انجام خواهد شد.

نحوه‌ی خرید فلاش تانک توکار ایران

خرید از نمایندگی یک شرکت علاوه بر کاهش قیمت نهایی، مزیت‌های ازجمله بهره‌مندی از خدمات پس ‌از فروش و گارانتی تعمیر یا تعویض را نیز به همراه خواهد داشت.

فروشگاه هوگونیک به‌عنوان نمایندگی رسمی محصولات فلاش تانک ایران مفتخر است که محصولات باکیفیت این شرکت را با قیمت مناسب و دراسرع‌وقت تحویل مشتریان خود در سراسر کشور می‌دهد.

تکنولوژی قالب گیری بادی در تولید فلاش تانک توکار ایران

قیمت و خرید فلاش تانک توکار: https://hogonik.com/product-category/flush-tank/built-in-flush-tank

قیمت و خرید فلاش تانک روکار: https://hogonik.com/product-category/flush-tank/standard

قیمت و خرید کلید فلاش تانک: https://hogonik.com/product-category/flush-tank/flush-tank-button

فروشگاه هوگونیک عرضه‌کننده‌ی انواع محصولات ساختمانی شامل آشپزخانه و سرویس بهداشتی است. فلاش تانک‌های توکار و روکار و قطعات یدکی فلاش تانک در انواع مختلف در این فروشگاه عرضه شده و مشتریان عزیز قادرند کالای موردنظر خود را از بین محصولات متنوع انتخاب کرده و ثبت سفارش کنند.

جمع بندی

استفاده از فلاش تانک در سرویس بهداشتی موجب افزایش سطح بهداشت و سادگی نظافت محیط می‌شود. فلاش تانک‌های توکار فضای اتاق سرویس بهداشتی را اشغال نمی‌کند که علاوه بر حفظ زیبایی توالت، موجب محافظت در برابر ضربات نیز می‌شود.

مخزن فلاش تانک توکار ایران به روش قالب‌گیری بادی تولید می‌شود به همین دلیل مخزن یک‌تکه بوده و امکان نشست آب از درون مخزن وجود نخواهد داشت.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز