خبرگزاری کار ایران

کمک ۲۴میلیارد تومانی خیرین خراسان شمالی برای ساخت مدرسه/ ۱۵۰ مدرسه نیازمند بازسازی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۳۱۹

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: نیکوکاران ۲۴ میلیارد تومان در نیمه نخست امسال برای ساخت ۲۶ مدرسه در این استان کمک کردند.

به گزارش ایلنا از خراسان شمالی، امین فلاح کوشکی اظهار داشت: این تعداد مدرسه در قالب ۱۰۶ کلاس درس در مناطق محروم و حاشیه نشین شهرهای خراسان شمالی ساخته و ۱۱ هزار و ۷۷۲ متر مربع به فضای آموزشی استان افزوده شد.

وی تصریح کرد: ۱۵ مدرسه روستایی و مابقی شهری است و جانمایی احداث مدارس بر اساس نیاز آموزشی مناطق انجام شده است.

 فلاح افزود: پارسال ۳۶ مدرسه در قالب ۱۴۲ کلاس درس با زیربنای ۱۴ هزار و ۴۷۷ مترمربع با اعتبار ۱۷۶ میلیارد تومان از محل کمک های خیران و اعتبارات دولتی در این استان احداث شد.

۱۵۰ مدرسه نیازمند بازسازی است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی در ادامه گفت: یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ۱۵۰ مدرسه استان در قالب ۸۰۰ کلاس درس نیازمند است.

وی بیان کرد: در مجموع در سطح خراسان شمالی یکهزار و ۶۰۰ مدرسه در قالب هفت هزار و ۴۰۰ کلاس درس فعال است که از این تعداد؛ ۱۵۰ مدرسه نیاز به بازسازی دارد.  

فلاح یادآور شد: برنامه ریزی برای نوسازی مدارس استان در حال انجام است و با اعتبارات جدید این طرح ها بر اساس اولویت انجام می شود.

انتهای پیام/
امیرحسین ذکاء
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز