خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

حدود ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در نیمه نخست امسال در استان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۱۹۱

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال۴۹۳ کیلو و ۶۲۲ گرم مواد مخدر صنعتی و غیرصنعتی در استان کشف شد.

به گزارش ایلنا از خراسان شمالی، سردار سعید مطهری زاده اظهار داشت: این میزان کشفیات شامل ۴۷۶ کیلو و ۱۱۱ گرم مواد مخدر غیرصنعتی و ۱۷ کیلو و ۵۱۱ گرم مواد مخدر صنعتی است و در ۶ ماهه نخست امسال ۸۴۸ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: در این مدت ۳۸۷ نفر معتاد در استان دستگیر شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۳ درصد افزایش دارد همچنین یک هزار و ۳۰۲ مورد طرح پیشگیرانه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اجرا شد که از جمله آن، طرح پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محور های مواصلاتی، ارتقای امنیت و طرح مدارس است.

مقام ارشد انتظامی در استان  با بیان اینکه در ۶ ماهه سال جاری ۱۳ مورد عملیات مشترک برون استانی اجرا شد افزود: در این مدت ۱۴ مورد عملیات درون استانی با حضور مقتدرانه پلیس در سطح استان اجرا شد.  

وی همچنین با بیان اینکه ۲ قبضه سلاح از قاچاقچیان مواد مخدر کشف شده، خاطر نشان کرد: در این مدت۲۱ باند مواد مخدر متلاشی که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶۲ درصد افزایش داشته است.  

فرمانده انتظامی خراسان شمالی نظر به اینکه در ۶ ماهه امسال ۵۳ دستگاه خودرو که در امر حمل و نگهداری مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت توقیف شده است تصریح کرد: این تعداد خودروی توقیف شده به نسبت سال قبل ۸۲ درصد افزایش داشته است.  

انتهای پیام/
امیرحسین ذکاء
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز