خبرگزاری کار ایران

کسب ۲ نشان طلا در رقابت‌های جهانی توسط کوراش‌کاران خراسان‌شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۱۷۳

دبیرانجمن کوراش خراسان شمالی گفت: محمد محمدی بریمانلو و جواد مرادی از کوراش‌کاران استان در رقابت های جهانی روستایی و عشایری ترکیه ۲ نشان طلا کسب کردند.

به گزارش ایلنا از خراسان شمالی، کوروش خسرویار اظهار داشت: این رقابت های ورزشی از روز گذشته (۹ مهرماه) سال جاری به میزبانی شهر بورسا ترکیه با حضور ورزشکارانی از ۴۰ کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: محمد محمدی بریمانلو در وزن ۸۱ کیلوگرم و جواد مرادی در ۹۰ کیلوگرم در رشته کوراش به نشان نخست این رقابت ها دست یافت.

دبیر انجمن کوراش خراسان شمالی یادآور شد: این رقابت های جهانی در چهار وزن در حال برگزاری است که خراسان شمالی تنها با ۲ وزن در این رقابت ها حضور یافت.

وی با اشاره به کسب هفت نشان رنگارنگ آسیایی کوراش کاران استان در شهریور سالجاری، تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۵ شهریور سالجاری به مدت ۲ روز در تایلند برگزار شد که خراسان شمالی به عنوان نماینده تیم ملی با کسب هفت نشان به لحاظ تیمی در جایگاه دوم این رقابت ها قرار گرفت.

خسرویار افزود:  ازبکستان با کسب ۶ طلا و یک نقره در جایگاه نخست و هندوستان نیز با کسب سه نقره در سکوی سوم این رقابت های آسیایی ایستاد.

انتهای پیام/
امیرحسین ذکاء
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز