خبرگزاری کار ایران

استودیو زمان؛ از بازسازی تا طراحی دکوراسیون داخلی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۸۲۶

استودیو زمان با هدف خلاقیت، تعهد، تخصص و به‌روز بودن کار خود را با تیمی حرفه‌ای متشکل از متخصصین مجرب در بخش‌های طراحی، نظارت و اجرا آغاز نموده و در طی سال‌ها با بکار بستن ایده‌های نو، فضاهای کاربردی بهینه و زیبایی را برای آسایش مخاطبانش خلق کرده است.

عمده فعالیت این گروه در زمینه معماری داخلی بوده و از صفر تا صد بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی را شامل می‌شود. این فرآیند ضمن بکار بستن جدیدترین متد‌های طراحی داخلی و با استفاده از فنّاوری‌های روز دنیا انجام می‌شود.

تعهد به مشتریان از ارزش‌های مهمی است که استودیو زمان به آن‌ پایبندی است و در انجام پروژه‌های بازسازی و دکوراسیون داخلی حرف اول را می‌زند. در استودیو زمان تحویل پروژه پایان رابطه‌ با مشتری نبوده و ضمانت خدمات با اطمینان کامل از رضایت مشتری حاصل می‌شود.

استودیو زمان از زمان تأسیس در سال ۱۳۹۴ تاکنون ۱۵ پروژه بازسازی و دکوراسیون داخلی را به‌خصوص در زمینه کاربری مسکونی با موفقیت به انجام رسانده است. در کنار واحدهای مسکونی در زمینه کاربری‌های خدماتی و اداری نیز فعالیت داشته است.

پروژه‌های مسکونی از واحدهایی به کوچکی ۵۵ متر تا متراژ ۲۵۰ متر را شامل می‌شود که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های برجسته خاص خود را دارند. سبک طراحی داخلی‌های اجرا شده توسط استودیو زمان عمدتاً مدرن است که در چند پروژه در تلفیق با سبک‌های لوکس و نئوکلاسیک اجراشده‌اند.

لازم به ذکر است که علاوه بر بازسازی و دکوراسیون داخلی، استودیو زمان در سایر بخش‌های معماری، معماری داخلی، طراحی مبلمان، نما و معماری منظر نیز فعالیت دارد برای آشنایی بیشتر با خدمات و روند کاری ما با ما همراه شوید.

روند بازسازی در استودیو زمان

بازسازی به‌طورکلی شامل مراحل تخریب، ساخت و دکوراسیون می‌شود. در مرحله اول سقف، کف، دیوارها و تمام بخش‌هایی که طبق طراحی نیاز به تغییر دارند با نظارت مستقیم مجری و طراح پروژه تخریب می‌شوند.

پس از تخریب مطابق طراحی سه‌بعدی و نقشه‌های اجرایی، عملیات لوله‌گذاری، برق‌کشی، ساخت جدارها و … آغاز می‌شود. در مرحله آخر آرایش نهایی پروژه صورت می‌گیرد که شامل افزودن آینه‌کاری‌ها، مبلمان و اکسسوری‌ها می‌شود و دست‌آخر پروژه برای سکونت آماده‌شده و به مشتری تحویل می‌گردد.

استودیو زمان؛ از بازسازی تا طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی در استودیو زمان

مراحل لازم برای انجام پروژه‌های دکوراسیون داخلی در استودیو زمان به شرح زیر است:

در قدم اول نیازها و پتانسیل پروژه ارزیابی می‌شود. این کار با شناخت نیازها، سبک زندگی و علایق افراد صورت می‌گیرد. سپس با توجه به این موارد نقشه اولیه شامل مسیرهای حرکتی، حوزه‌بندی‌ها و فضاسازی‌ها در تخصصی‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود.

پس از تهیه نقشه فضاسازی‌های تخصصی نوبت به مدل‌سازی سه‌بعدی می‌رسد و برای هر فضا هویتی شاخص و منحصربه‌فرد در هماهنگی با سایر فضاها تعریف می‌شود و دستاورد کار به‌صورت مدلسازی‌های سه‌بعدی ارائه می‌گردد.

در مرحله آخر پس از ارائه نقشه‌های اجرایی و مدل‌سازی‌های سه‌بعدی با تائید مجری،‌ تمام جزئیات نیز طراحی می‌شود و بر این اساس به اجرای دکور و آرایش نهایی در اجرا پرداخته می‌شود.

استودیو زمان؛ از بازسازی تا طراحی دکوراسیون داخلی

روال کاری انجام پروژه‌های بازسازی و دکوراسیون داخلی در استودیو زمان

روال کاری استودیو زمان برای انجام پروژه‌های بازسازی و دکوراسیون داخلی به‌این‌ترتیب است:

بررسی نیازها و عقد قرارداد طراحی در مرحله اول

بعد از بررسی‌های لازم و مشاهده نمونه کارهای استودیو زمان اگر تصمیم قطعی برای شروع همکاری گرفتید قرار حضوری با شما ترتیب داده می‌شود. در این جلسه خواسته‌ها و نیازهای شما را بررسی کرده و در صورت توافق قرارداد طراحی بسته می‌شود.

برداشت ابعاد و نقشه پروژه در مرحله دوم

پس‌ازآن نوبت به برداشت ابعاد و نقشه پروژه می‌رسد. پس از عقد قرارداد طراحی، گروه برداشت استودیو زمان در محل منزل شما برای برداشت حاضر می‌شود. سپس با توجه به اطلاعات دریافتی از شما در کنار تجربه و دانش ما، حالت‌های مختلف طرح بررسی می‌گردد. بهترین طرح متناسب با لایف استایل و نقاط قوت و محدودیت‌های پروژه ارائه می‌شود. طراحی حاصل شامل تمامی جزییات حتی گلدان روی میز شما می‌شود.

اتمام طراحی و ارائه مدلسازی سه‌بعدی در مرحله سوم

پس از اتمام طراحی،‌مدلسازی سه‌بعدی به شما تحویل می‌گردد تا نظر و پیشنهادات شما روی طرح اعمال گردد. ظرف مدت ۲۰ الی ۳۰ روز طرح پیشنهادی نهایی شده تدوین می‌گردد.

قرارداد اجرا و شروع کار در مرحله پایانی

پس از نهایی شدن طرح، حدود هزینه‌های اجرای کار برآورد می‌گردد. در صورت توافق طرفین قرارداد اجرا منعقد می‌شود. طی این قرارداد استودیو زمان متعهد می‌شود که صفر تا صد طرح نهایی شده را برای شما اجرا کند.

در آخر...

اگر به دنبال خلق فضایی راحت و کاربردی با زیبایی خیره‌کننده هستید که در طولانی‌مدت ضمن کاربردی بودن پاسخگوی نیازها و سلایقتان باشد. با سپردن بازسازی و دکوراسیون داخلی منزلتان به شرکت معماری استودیو زمان با پلانی تخصصی شاهد اجرایی باکیفیت و دقیق با مصالحی مرغوب و درجه یک خواهید بود و می‌توانید ضمن لذت بردن از فضاهای خاص و خلاقانه که توسط متخصصین مجرب طراحی و اجرا می‌شوند به لایف استایل رویایی خود دست یابید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز