خبرگزاری کار ایران

طراحی و اجرای خدمات دکوراسیون داخلی را به چه شرکتی واگذار کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۳۳۱

اجرای دکوراسیون داخلی برای منزل یا محل کار باید توسط افرادی انجام شود که در این کار تخصص و مهارت کافی دارند. در سال‌های اخیر تعداد زیادی شرکت‌ ارائه دهنده خدمات دکوراسیون داخلی ایجاد شده است که می‌تواند طراحی‌هایی متناسب با ابعاد، متراژ و مد روز را ارائه دهد. برای همین دیگر افراد خودشان خودسرانه به دنبال خرید وسایلی که بعدها ممکن است با سایر اثاث و ابعاد خانه همخوانی نداشته باشد، نمی‌روند. اما برای اینکه دکور و چیدمان داخلی منزل یا محل کار خود را به جدیدترین شکل طراحی کنیم، باید به سراغ چه شرکت‌هایی برویم؟ با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

پیروی از مد روز

این روزها همه می‌خواهند جدیدترین و شیک‌ترین دکوراسیون را برای محل کار و منزل خود داشته باشند. یکی از دلایلی که این کار را به افراد حرفه‌ای می‌سپارند، دقیقا به خاطر اطلاع آن‌ها از آخرین مدل‌ها و طرح‌های مدرن دنیاست. برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد که دکور خانه آن‌ها چشم‌نواز باشد و با آخرین متدهای روز چیده شده باشد.

عناصری مثل رنگ، ابعاد وسایل، مدرن یا کلاسیک بودن سبک دکوراسیون، تعداد وسایل و ... همگی باید توسط شرکت ارائه‌دهنده خدمات اجرای دکوراسیون داخلی انتخاب شود. تمامی این المان‌ها باید به شکل هماهنگ با همدیگر باشد و فردی که در انتخاب آن‌ها نقش دارد، از مد روز مطلع باشد. انتخاب پالت رنگ، نورپردازی متناسب با محیط، انتخاب وسایل مهم و ضروری خانه از جمله ویژگی‌هایی است که زمان انتخاب شرکت طراحی دکور داخلی باید به آن توجه داشته باشید.

متمایز بودن دکور

یکی دیگر از نکاتی که برای انتخاب شرکت طراحی و اجرای خدمات دکوراسیون داخلی اهمیت دارد، تمایز کار آن‌ها از دیگران است. حتما شما هم جزء کسانی هستید که می‌خواهید مدل و طرح خانه یا محل کارتان با دیگران متمایز باشد. اهمیت این موضوع برای محل کسب و کار بیشتر است؛ زیرا محلی است که در ذهن مراجعه‌کننده باقی می‌ماند و می‌تواند شما را با سبک متفاوت فروشگاه به خاطر آورد.

همچنان که لوگو و برند در بازگشت مشتری نقش دارد، دکوراسیون داخلی فروشگاه یا شرکت هم می‌تواند در همان نگاه اول او را مجذوب خود کند. وقتی در یک مجتمع تجاری تعداد زیادی فروشگاه وجود دارد که دکوراسیون داخلی شبیه به یکدیگر دارند، فروشگاهی که دکور متفاوت دارد، از نگاه مراجعه‌کنندگان در حال عبور، متمایز و خاص است. بنابراین سعی می‌کند از این فروشگاه دیدن کند.

در واقع ایجاد ویژگی‌های منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی می‌تواند برند شما را نیز متفاوت نشان دهد. در مورد منزل هم صاحبخانه فردی خوش سلیقه، خوش مشرب و با پرستیژ بالا به نظر می‌رسد. مهمانان از اینکه در یک خانه لوکس و لاکچری پذیرایی شوند، لذت بیشتری می‌برند.

طراحی و اجرای خدمات دکوراسیون داخلی را به چه شرکتی واگذار کنیم؟

درنظر گرفته هزینه‌ها

وقتی از مجلل بودن دکوراتیو منزل یا محل کار صحبت می‌شود، منظور این نیست که از گرانترین وسایل و اثاثیه استفاده کنید. شرکت ارائه‌دهنده خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی معماران جهت همیشه تاکید زیادی روی هارمونی، هماهنگی و انتخاب صحیح اثاثیه، وسایل و ابزارهای دکور دارد. به عبارت دیگر، ممکن است برخی از اثاثیه گران قیمت باشند اما برای دکوراسیون داخلی محل کار یا منزل شما مناسب نباشند. برعکس این موضوع، آنچه که اهمیت دارد، قیمت و هزینه‌ها نیست و باید همه چیز با هم هماهنگ باشد.

در یک دکور کلاسیک و سنتی، تابلوهای قدیمی یا کوزه‌های سفالی رنگ‌آمیزی شده ارزان‌قیمت بیشتر از یک تابلوی گران‌قیمت در زیباتر شدن محیط موثر است. به همین دلیل شرکتی‌ که برای تغییر چیدمان و دکور انتخاب می‌کنید، باید معیار خود را افزایش هزینه قرار ندهد و روی هماهنگی وسایل با همدیگر تمرکز کند.

سرعت عمل در اجرای دکوراتیو

وقتی فرصت کافی ندارید، نزدیک ایام نوروز یا یک مهمانی خاص است و می‌خواهید سریع‌تر دکور منزل یا محل کارتان چیده شود، زمان برایتان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در این مواقع اگر شرکت طراحی دکوراسیون داخلی کار را طولانی‌تر کند، به این نتیجه می‌رسید که ای کاش با یک شرکت حرفه‌ای‌تر تماس گرفته بودید تا با سرعت بیشتری دکور را برایتان اجرا کند.

یکی از ویژگی‌های شرکت‌های حرفه‌ای در اجرای خدمات دکوراسیون، داشتن سرعت عمل بالا است. عموما شرکت‌هایی که تجربه و مهارت بیشتری دارند، با سرعت بالاتری قادرند دکور منزل یا محل کار شما را اجرا کنند.

داشتن خلاقیت

همیشه قرار نیست چیدمان منزل یا محل کارتان از یک سبک خاص پیروی کند. خلاقیت و ایده‌های جدید می‌تواند دکوراسیون داخلی را خاص و متمایز کند. اگر به سراغ شرکت‌های اجرای خدمات دکوراسیون داخلی می‌روید، ایده‌های قبلی را که روی دکوراسیون اجرا کرده‌اند، بررسی کنید. آیا از نمونه کارهای آن‌ها رضایت دارید؟ از نظر شما این امثال این خلاقیت‌ها می‌تواند برای خانه یا محل کار شما مناسب باشد؟

استفاده از متریال‌های باکیفیت

یکی دیگر از نکات بسیار مهم برای بهترین شرکت دکوراسیون داخلی، توجه به متریال وسایلی است که برای خانه استفاده می‌کنند. برای مثال اگر از دیوارپوش فومی برای بخشی از دیوار استفاده می‌کنند، با از مواد باکیفیت و مرغوب باشد. به هر حال هزینه طراحی دکوراسیون داخلی بالاست و شاید تا چندین سال فرصت و یا شرایط تغییر آن را نداشته باشید. در صورتی که از وسایل و ابزارهای بی‌کیفیتی برای طراحی داخلی استفاده شده باشد، مجبورید برای تعمیر آن‌ها دوباره هزینه کنید.

طراحی و اجرای خدمات دکوراسیون داخلی را به چه شرکتی واگذار کنیم؟

استفاده به اندازه از وسایل

شلوغ بودن دکور معیار خوبی برای زیبایی نیست. این مورد در رابطه با محیط‌ها و فضاهای کوچک اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. متخصصان دکوراسیون داخلی باید نسبت به ابعاد فضا تسلط داشته باشند و بدانند برای هر اندازه و ابعاد محیط باید از چه وسایلی با چه اندازه‌هایی استفاده شود. برای مثال در آشپزخانه‌ای با ابعاد 9 متر، استفاده از یخچال و فریزر دو قلو جاگیر است و بخش زیادی از فضا را به خود اختصاص می‌دهد.

تشخیص اینکه از چه وسایل و اثاثیه‌ای باید در محیط استفاده شود، با شرکت طراح است. به همین دلیل باید این کار با دقت انجام شود تا فضای بیشتری برای رفت و آمد ساکنین باقی بماند. یکی از اهداف دکوراسیون داخلی، چیدن وسایل به شکلی است که فضا کوچک به نظر نرسد و به بهترین شکل از آن استفاده کنید.

استفاده از کمد دیواری به جای جاکفشی در ورودی خانه، استفاده تمام عیار از کابینت‌ها در آشپزخانه برای چیدن وسایل، خودداری از قرار دادن وسایلی که کاربرد ندارند و ... از جمله مواردی است که در طراحی دکوراسیون باید به آن توجه داشته باشید.

کلام آخر

شرکت‌هایی که در زمینه طراحی داخلی منزل و محل کار تخصص و مهارت دارند، با اطلاع از سبک‌های مختلف دکوراتیو می‌توانند به بهترین شکل فضای مورد نظر شما را تغییر دهند. این روزها ظاهر خانه و محل کار برای بسیاری از افراد اهمیت پیدا کرده است و همه می‌خواهند از محل زندگی خود به بهترین شکل استفاده کنند. حتی اگر در آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید، با طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی به صورت حرفه‌ای، می‌توانید وسایل کمتر اما بهینه را استفاده کنید. تشخیص اینکه چه وسایلی و در کجای فضا چیده شود، توسط شرکت طراحی داخلی صورت می‌گیرد. بنابراین این انتخاب را با دقت بالا انجام دهید تا از نتیجه نهایی کار، رضایت داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز