خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران عنوان کرد:

آمادگی شهرداری برای خدمات‌رسانی به تهرانی‌ها برای چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۷۴۶

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از آمادگی مدیریت شهری پایتخت برای خدمات رسانی به شهروندان در چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین نظری در آیین افتتاح مجموعه ورزشی اسکیت و ۲۲ پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ که عصر امروز - یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱- در چهل و پنجمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، اظهارکرد: چهارشنبه آخرسال را در پیش داریم و امیدواریم در آن روز آرامش بر شهر حاکم باشد و بی احتیاطی رخ ندهد. ما نیز در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در حال آماده شدن برای این روز و خدمت رسانی هستیم.

وی افزود: رویداد امید و افتخار از چندماه گذشته با وجود اینکه شهرداری با بدهی کلان و کمبود درآمد مواجه بوده با همت و تلاش همکاران شروع شد و از ۲۲ بهمن هر روز افتتاحیه هایی در شهر داریم؛ پروژه های افتتاح شده منطقه ۱۷ نشانه تلاش گسترده برای رفاه حال مردم و ایجاد شادی در چهره آنان است.

نظری ادامه داد: یک زمین دو هزار و ۸۰۰ متری به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد فضای سبز در منطقه ۱۷ تملک شده و به زوی به سرانه فضای سبز منطقه اضافه می شود. این تلاش ها در واقع تمرین مدیریت صادقانه است و مصادیق آن اتفاقاتی است که در شهر در حال رخ دادن است، همراهی مردم نیز در میزان خدمت رسانی ما بسیار اثر گذار است.

بر اساس گزارش سایت شهر، در پایان این مراسم از پدر شهید فرقانی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز