خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد خبر داد؛

ظرفیت اسکان روزانه ۱۰۰ هزار میهمان نوروزی در یزد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۴۲۲

استاندار یزد راهبرد نوروز ۱۴۰۲ را «نوروزِ بدون فوتی» ذکر و اعلام کرد: ظرفیت اسکان روزانه ۱۰۰ هزار نفر در مراکز اقامتی مجاز و مدارس برنامه‌ریزی شده و ضرورت دارد که اقدامات لازم برای خدمت رسانی هرچه بهتر به میهمانان صورت گیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد، با اشاره به جایگاه ویژه «میهمان» در آیات و روایات، گفت: رویکرد اصلی استان در نوروز ۱۴۰۲، باید مبتنی بر اصل تکریم میهمانان باشد و این رویکرد مهم، باید مورد توجه تمام افراد درگیر در زنجیره خدمات رسانی به میهمانان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: برآیند تمامی تصمیمات ستاد خدمات سفر استان در نوروز پیش رو، باید ایجاد حال خوب برای مردم استان و میهمانان باشد.

استاندار با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن در نوروز ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: باید از این فرصت بزرگ برای ایجاد نشاط مومنانه و حال خوب برای هم استانی ها و میهمانان استان استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مسائل مربوط به اسکان میهمانان نوروزی اشاره و افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، استان یزد ظرفیت اسکان روزانه ۱۰۰ هزار نفر را در مراکز اقامتی مجاز و مدارس دارد که لازم است اقدامات لازم برای خدمت رسانی هرچه بهتر به میهمانان صورت گیرد.

فاطمی همچنین با اشاره به نقش جاده های یکنواخت و خسته کننده در بروز تصادفات، اظهار کرد: در ایام نوروز، با همکاری صنایع و دستگاه‌ها ایستگاه های موقت بین راهی در برخی نقاط حاشیه این جاده ها برپا و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پذیرایی و اسکان موقت مسافران انجام شود.

استاندار در ادامه راهبرد استان در نوروز ۱۴۰۲ را «نوروزِ بدون فوتی» عنوان کرد و گفت: فرمانداران مسائل مربوط به ترافیک و تصادفات را به صورت روزانه بررسی و اقدامات و برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

وی همچنین بر عدم تمرکز صرف بر مراکز شهرستان‌ها و لزوم فعالسازی ظرفیت روستاها تاکید و اضافه کرد: به هیچ عنوان کمبود و قطعی آب در شهرها و روستاها قابل قبول نیست و باید برنامه ریزی جدی با در نظر گرفتن همه ابعاد صورت گیرد.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به اشاره به گلایه مندی های مردم در خصوص تفاوت قابل ملاحظه نرخ اقلام در روستاها، گفت: فرمانداران با پیگیری و نظارت جدی خود از بروز چنین مواردی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز