خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان:

نمایشگاه بومی در قزوین تجربه جدیدی برای اتاق اصناف است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۷۷۱

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: برپایی نمایشگاه فروش بهاره با حضور مشارکت کنندگان بومی تجربه جدید و موفقی برای اتاق اصناف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نمایشگاه فروش بهاره ۱۴۰۲ با حضور علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری، عباس کاظمی فرماندار، محمدحسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت و جمعی از اصناف در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین افتتاح شد.

عزیزالله افضلی در مراسم افتتاح نمایشگاه فروش بهاره اظهارداشت: هدف گذاری در برگزاری نمایشگاه بعنوان یک رویکرد عملی در تنظیم بازار و تعدیل قیمت و دسترسی افراد کم درآمد برای خرید راحت مورد توجه بوده است.

وی بیان کرد: تعدد غرفه ها و عرضه انواع محصولات مورد نیاز مردم در این نمایشگاه می تواند رضایت مندی شهروندان را موجب شود و امیدواریم این رویداد تجربه موفقی برای تداوم آن در سال های آتی باشد.

رئیس سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: در گذشته که مجریان برگزاری نمایشگاه بهاره افراد دیگری بودند گاهی واحدهای صنفی نسبت به برگزاری نمایشگاه معترض بودند و انتقداتی داشتند که امسال با یکرویکرد جدید تلاش کردیم متولی خود اصناف باشند و در کنار آن شرکت کنندگان نیز از فعالان اقتصادی و کسب و کارهای بومی و استانی باشند تا در این زمینه نیز حمایت لازم صورت گیرد.

افضلی بیان کرد: بر مبنای آنچه متعهد شده ایم امیدواریم خدمات مناسبی در این نمایشگاه ارائه شود و رضایت مردم را نیز جلب کنیم.

این مدیر یادآورشد: این روزها که حال اقتصاد کشور خوب نیست باید کمک کنیم شیرینی دو مناسبت پیش رو یعنی نوروز و رمضان با توزیع کالای ارزان و با کیفیت تامین شود و رضایتمندی و نشاط را شاهد باشیم.

وی اظهارداشت: سازمان جهاد کشاورزی در تامین محصولات کشاورزی تلاش زیادی کرده و قیمتها تا ۱۵ درصد از سطح بازار کمتر است‌.

رئیس سازمان صمت افزود: برای برپایی یک نمایشگاه بومی، معاونت بازرگانی هم تلاش کردند و پیشنهاد می شود یک صندوق نظرسنجی در نمایشگاه برپا شود و از نظر مردم برای کیفی شدن نمایشگاههای آینده استفاده کنیم.

این نمایشگاه تا 24 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برپاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز