خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید استان:

فرهنگ ایثار و شهادت به رشد جامعه کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۱۹۶

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: فرهنگ ایثار و شهادت به رشد جامعه کمک می‌کند و در همین راستا نیاز داریم که این ارزش‌ها به نسل‌های جدید منتقل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سمیه اسمعیلی در نشست خبری که در سالن جلسات بنیاد شهید برگزار شد، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مواردی است که بنیاد شهید برای آن برنامه ریزی کرده زیرا با انتقال این باورها و ارزش‌ها به نسل جدید می‌توان زمینه رشد جامعه را فراهم کرد و در این راستا اصحاب رسانه می‌توانند تاثیرگذار باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: 22 اسفند به عنوان روز بزگداشت شهدا نامگذاری شده و در این روز برای حفظ و احیای فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌هایی اجرا خواهد ش که تبلیغات محیطی و استفاده از ظرفیت موزه شهدا، کاشت نهال و تجلیل از خادمان شهدا ازجمله آن‌ها است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی و نمایشگاه عکس در دستگاه‌های اجرایی و نگارخانه شهید سلیمانی، اجرای سرود دانش‌آموزان توسط اتوبوس سیار شهرداری، نشست با فرزندان شهدا،برگزاری مسابقات و یادواره‌های شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در خصوص شهدای مدافع سلامت ابتدا مدارک آن‌ها توسط کمیته استانی کرونا تایید و سپس بنیاد شهید مجوز دفن آن‌ها در گلزار شهدا را صادر می‌کند و پس از آن مدارک به بخش کشوری کمیته ملی کرونا و وزارت بهداشت ارسال و در نهایت به بنیاد شهید ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز