خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین برای پیگیری مسمومیت دانش‌آموزان نماینده ویژه تعیین کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۱۵۱

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تعیین نماینده ویژه به منظور پیگیری علل و عوامل مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در مدارس قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: در هفته‌های اخیر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی استان‌ها موجب نگرانی خانواده‌ها شده و با توجه به دستورات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه مبنی بر شناسایی و دستگیری مرتکبین، این موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: در همین راستا احدی از قضات دادسرای مرکز استان به عنوان نماینده ویژه دادستان به منظور پیگیری علل و عوامل این مسمومیت‌ها تعیین شد و رصد، شناسایی و دستگیری مسببین انتشاردهندگان ویروس احتمالی با همکاری سایر نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی و به قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک این موضوع در ادامه اقدامات مخرب دشمن است و با افرادی که در فضای مجازی نسبت به انتشار اخبار خلاف واقع در این خصوص اقدام کرده و موجب تشویش اذهان عمومی و نگرانی خانواده‌ها و دانش آموزان می‌شوند، برخورد خواهیم کرد.

در این هفته سه مدرسه در استان قزوین شامل دو مدرسه دخترانه و یک مدرسه پسرانه با مسمومیت مواجه شده که البته حال عمومی تمام دانش‌آموزان خوب بوده و بیشتر آن‌ا با اقدامات اولیه از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز