خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر؛

مدارس قزوین میزبان جشنواره مدرسه انقلاب خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۴۲۳

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در استان قزوین به مناسبت فرارسیدن دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی برنامه‌ای را تحت عنوان "جشنواره مدرسه انقلاب" تدارک دیده تا در آن دانش‌آموزان در غرفه‌های جداگانه‌ای به روایتگری با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و شعار ایران قوی بپردازند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مهدی محمودی در نشست با اصحاب رسانه گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یکی از نهادهای باسابقه تشکیلاتی در کشور به حساب می‌آید و از قبل از انقلاب اعضای انجمن سابقه درخشانی در فعالیت‌های انقلابی داشته‌اند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین افزود: این اتحادیه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از جریان‌های تاثیرگذار اجتماعی در کشور بوده و فعالیت‌های زیادی را در عرصه‌های اجتماعی انجام داده است.

وی گفت: در طول بیش از 40 سال از گذشت انقلاب اسلامی این اتحادیه همواره نقش تشکیلاتی، اسلامی و ایرانی خود را انجام داده و دانش‌آموزان زیادی را جذب، تربیت و هدایت کرده است.

این مسئول اضافه کرد: امروز هم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گام دوم انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد و تمامی برنامه‌های این اتحادیه متمرکز بر عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

محمودی عنوان کرد: روایتگری درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی، گام دوم انقلاب اسلامی، گفتمان ایران قوی و مکتب سردار قاسم سلیمانی از جمله مهمترین محورهای این روایتگری‌ها خواهد بود که تمامی آن‌ها توسط دانش آموزان به اجرا در خواهد آمد.

وی اضافه کرد: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان قزوین هم اکنون در 350 مدرسه این استان مستقر است و دارای یک شبکه دانش‌آموزی با ظرفیت عددی سه هزار و 700 دانش آموز است که نشان دهنده جایگاه این اتحادیه در سطح مدارس است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین گفت: در این زمینه معاونت‌های مختلف آموزش و پرورش استان قزوین تا به امروز با تمام توان حمایت‌های مختلفی را داشته‌اند که قابل تقدیر و تشکر است، امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذیرربط و حمایت‌های آن‌ها بتوانیم به بهترین شکل ممکن این برنامه را اجرایی و بدین وسیله گام مثبتی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز