خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط‌زیست سمنان اعلام کرد:

امیدواری به توله‌زایی «ایران» در اردیبهشت ۱۴۰۲ در صورت تایید آزمایشات بالینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۶۶

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان نسبت به توله‌زایی «ایران» یوزپلنگ ایرانی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در صورت تایید آزمایشات بالینی بارداری ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان، بهرامعلی ظاهری درباره آخرین وضعیت بارداری «ایران» یوزپلنگ ماده سایت تکثیر توران گفت: درصورت انجام و تایید نتیجه سونوگرافی از وضعیت بارداری یوز ماده «ایران»، در اواخر اسفندماه سال جاری، امیدواریم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ، «ایران» صاحب توله یوزهای جدید شود.

وی افزود: جفت‌گیری موفق «ایران» و «فیروز» در ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ ثبت و تایید شده است، ولی ما بدون سونوگرافی نمی‌توانیم درباره باردار بودن یا نبودن «ایران» نظر قطعی بدهیم و ما می‌توانیم در صورت صدور مجوز برای سونوگرافی، ۴۵ تا ۵۰ روز بعد از جفت‌گیری موفق ، «ایران» را سونوگرافی کنیم تا بدانیم باردار است یا نه.

مدیرکل محیط‌زیست سمنان تاکید کرد: انجام سونوگرافی روی «ایران» نیاز به بیهوشی دارد و این عمل به تصمیم کمیته تخصصی یوز وابسته است و اگر متخصصان سازمان و کارشناسان و دامپزشکان مربوطه به این جمع بندی برسند، «ایران» سونوگرافی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز