خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور پایتخت:

تهرانی‌ها به دلیل نواقص ترافیکی حدود ۷۰۰ کیلومتر مسافت اضافه طی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۳۱

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تهران مردم نزدیک به ۷۰۰ کیلومتر مسافت اضافه طی می کنند. ضمن اینکه، پروژه‌های قبلی نواقصی دارد که باید برطرف بشود تا بتوانیم این مقدار را به حداقل برسانیم و نواقص ترافیکی را برطرف کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، سردار محمدحسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت:در تهران مردم نزدیک به ۷۰۰ کیلومتر مسافت اضافه طی می کنند. ضمن اینکه، پروژه‌های قبلی نواقصی دارد که باید برطرف بشود تا بتوانیم این مقدار را به حداقل برسانیم و نواقص ترافیکی را برطرف کنیم.

حمیدی ادامه داد: خواهشی که از مدیریت شهری دارم این است که نحوه برنامه ریزی و اقدام در حوزه حمل و نقل عمومی در منطقه ۲۲ به دلیل بارگذاری جمعیت زیاد، توریستی بودن و شرایط توسعه‌ آن در آینده،  به گونه‌ای باشد که معضلات سایر نقاط شهر تهران در این منطقه مشاهده نشود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: لذا توسعه حمل‌ونقل ریلی روی زمین که هزینه کمتری دارد باید در دستور کار قرار بگیرد و نیاز است تا حمایت‌های لازم در این راستا صورت بگیرد.

وی گفت: توسعه حمل و نقلی باید به گونه ای باشد که جمعیتی که به منطقه ۲۲ اضافه می شود را جوابگو باشد و مردم کمتر با خودروی شخصی در محورها حضور داشته باشند.

حمیدی گفت: در آخر هفته ها و ایام مختلف سال، گره های ترافیکی و شرایط پارک ماشین ها در منطقه ۲۲ مانند مرکز شهر است و با اصلاحات حمل و نقلی این نقص باید برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز