خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب خبر داد:

کاهش ۶ درصدی متوفیان تصادفات موتورسیکلت در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۰۶۲

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش 6 درصدی متوفیان تصادفات موتورسیکلت در پایتخت در 10 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، صبح امروز سرهنگ رابعه جوانبخت با حضور در برنامه شهر امن شبکه پنج سیما که از استودیوی پلیس پایتخت پخش می‌شود، گفت: آمار ده ماهه تصادفات ما در  خصوص موتورسیکلت‌سواران، حاکی از کاهش 6 درصدی متوفیان تصادفات موتور نسبت به سال گذشته است. 

وی افزود: هر کاهش تصادفات از جمله آمار کاهشی 6 درصدی متوفیان موتورسیکلت برای پلیس عدد ارزشمندی  است، چراکه در هر فوتی که کاهش می‌یابد و از بروز  آن جلوگیری می‌شود، نجات یک خانواده را در  پی دارد. 

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: وقتی برای یک موتورسوار و یک سرپرست خانواده که تمام اعضای خانواده به آن وابسته هستند، اتفاقی می‌افتد، دامنه این حادثه بسیار زیاد می‌شود و در  واقع حتی یک کاهش فوتی هم برای پلیس  ارزشمند است. 

وی تاکید کرد: قهرمان زندگی پسرها پدران آنها هستند و وقتی  پدری از  موتورسیکلت استفاده می‌کند که کلاه کاسکت بر  سر ندارد و قوانین را نیز  رعایت نمی‌کند، باعث انتقال مستقیم تجربیات و رفتارهای عملی و سبک رانندگی به فرزند خود می‌شود و تغییر این رفتار  بسیار  سخت خواهد بود، چون ماندگارترین آموزش ها، آموزش هایی است که در خانواده و در سنین ابتدایی شروع می‌شود. 

جوانبخت ادامه داد: شما وقتی در جایگاهی قرار  می‌گیرید که می‌خواهید این رفتارها را تغییر  دهید، یک جریان و فرایند طولانی  را باید طی کنید تا به تغییر این رفتارها منجر  شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز