خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

کاهش 9 درصدی آمار تصادفات موتورسواران تهرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۰۴۳

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش 9 درصدی آمار تصادفات موتورسواران پایتخت خبر داد و گفت: ملاک پلیس در بحث تصادفات فوتی است، زیرا جان انسان ها برای ما حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، صبح امروز سرهنگ رابعه جوانبخت در برنامه شهر امن که از استودیوی پلیس پایتخت از شبکه پنج سیما پخش می شد، حضور یافت و در خصوص کاهش تصادفات موتورسواران نسبت به مدت مشابه سال گذشته توضیح  داد. 

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران  گفت: خوشبختانه مجموعه اقداماتی که در  حوزه رسانه ها و آموزش فرهنگ رانندگی و تذکراتی که والدین به فرزندان داده اند و کارهای فرهنگی صورت گرفته، بر افزایش فرهنگ ترافیک موتورسواران تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: البته باید گفت درک خطر  راکبین موتورسیکلت افزایش مناسبی پیدا کرده است که نتایج بسیار خوبی را نیز در کاهش تصادفات به همراه داشته است، به نحوی که کاهش 9 درصدی را در  مجموع تصادفات موتورسیکلت در  شهر  تهران در  مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم. 

جوانبخت تاکید کرد: این آمار نشان دهنده کاهش تصادفات و اتفاقات خوب است و مجموعه اقدامات فرهنگی و طرح هایی که توسط  پلیس راهور  تهران بزرگ در حال اجرا است، تاثیر بسیار  زیادی  بر  این کاهش ها داشته است. 

وی گفت: در خصوص آمار 9 درصد کاهش تصادفات، پلیس منابع مختلفی  را مد نظر  قرار می دهد که در این باره می توان به بحث پزشکی قانونی، اورژانس و تعداد تصادفات اعلامی سامانه مرکز  کنترل ترافیک پلیس راهور  و سامانه هایی که در  اختیار  پلیس  است، اشاره کرد. 

جوانبخت بیان داشت: در بحث آمار کلی در  بحث تصادفات فوتی در سطح شهر تهران کاهش 3.5 درصدی و در  تصادفات جرحی نیز کاهش 3 درصدی را شاهد هستیم. 

وی  تاکید کرد: ملاک پلیس در  بحث  تصادفات فوتی است، زیرا جان انسان ها برای ما حائز اهمیت است و اگر جان یک نفر هم در  تصادفات حفظ  شود، خوشحال می شویم و برای ما ارزشمند است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز