خبرگزاری کار ایران

شهرداری ارومیه اعلام کرد؛

آغاز «شهرتکانی» شهر ارومیه در آستانه عید نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۵۸۲

رئیس سازمان مدیریت پسمان شهرداری ارومیه گفت:طرح «شهرتکانی» توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ در سطح شهر ارومیه از ابتدای اسفند ماه آغاز شده و تداوم دارد.

به گزارش ایلنا، هادی بصاری با بیان اینکه طرح شهر تکانی از ابتدای اسفند آغاز و تا پایان آن تداوم دارد، اظهار کرد: در قالب این طرح، سطح شهر توسط پاکبانان، ماشین آلات و عوامل اجرایی نواحی شش گانه سازمان نظافت و شست‌وشو می‌شود.

بصاری افزود: ساماندهی ورودی‌های شهر ارومیه جهت آماده سازی برای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی در دستورکار سازمان قرار گرفته و به صورت شبانه روزی اقدامات نخاله‌برداری و تسطیح ورودی‌ها توسط ماشین آلات و نیروهای اجرایی سازمان انجام می‌گیرد.

وی رنگ‌آمیزی و تعمیر دو هزار مخزن ۷۰۰ لیتری، پاکسازی جاده‌ها و ورودی‌های سطح‌شهر، نظافت و شست‌وشوی ۹۰۰ شارع اصلی و شارع‌های فرعی، پاکسازی قطعه‌های خالی و برداشت نخاله‌های ساختمانی، شست‌وشوی مستمر تمام جداول و نرده‌ها و شست‌وشوی تمام تابلوها را از جمله اقدامات اجرایی در قالب طرح شهر تکانی عنوان کرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: در اجرای این طرح ۲۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات و یک هزار نیروی خدماتی و نظارتی ، پاکسازی، لایروبی جوی آب، تسطیح و نخاله برداری از قطعه‌های خالی، پاکسازی و شست وشوی باکس‌های زباله، رنگ آمیزی نرده‌ها را بصورت روزانه و به شکل مستمر در قالب طرح هفته پاکسازی در محلات مختلف شهر انجام می‌دهد.

بصاری تصریح کرد: مشارکت شهروندان و همراهی آنان در این طرح و در داشتن شهری پاک امری ضروری است و شهروندان می‌توانند نظرات و مشکلات خود را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع رسانی‌ کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز