خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

یک هزار هکتار زمین برای ساخت واحدهای مسکن ملی در استان نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۳۹۲

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: یک هزار هکتار زمین برای ساخت واحدهای مسکن ملی در استان نیاز است و تاکنون ۲۰۲ هکتار از این میزان زمین در استان تأمین شده است.

به گزارش ایلنا، وحید کرم الهی در شورای اداری لرستان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در لرستان اشاره کرد و اظهار کرد: ۱۴۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و در نهایت ۴۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شد.

وی افزود: یک هزار هکتار زمین برای ساخت واحدهای این تعداد واجد شرایط در استان نیاز است، تاکنون ۲۰۲ هکتار از این میزان زمین در استان تأمین شده است و یک هزار و ۶۲ هکتار نیز در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: در مجموع ساخت ۱۶ هزار واحد شهری، خودمالک، روستایی در استان شروع شده است.

کرم الهی همچنین به توانمند سازی سکونتگاهی غیر رسمی در استان اشاره کرد و افزود: سند دار کردن واحد‌های مسکونی در سکونتگاه‌های غیر رسمی از مواردی است که منجر به توانمندی ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی می‌شود.

 وی تصریح کرد: تهیه نقشه‌های هوایی با مقیاس و کیفیت مناسب برای عملیاتی شدن پروژه توانمندسازی سکونتگاه‌های غیر رسمی از سوی سازمان نقشه برداری کشور ضروری است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه هشت هزار کیلومتر راه در لرستان وجود دارد، عنوان کرد: ۱۷۲ کیلومتر آزاد راه، چهار هزار و ۲۲۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و ۴۸۰ کیلومتر چهار خطه در استان وجود دارد، در حالی که قبل از انقلاب این عدد صفر بوده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱۲ کیلومتر چهار خطه و ۷۸ کیلومتر راه روستایی در لرستان در دست اقدام است، همچنین دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در این راستا عقد قرار داد شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز