خبرگزاری کار ایران

هرچیزی که باید درباره کفش اسپرت دخترانه بدانید!

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۹۴

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و توضیح معروف ترین برند های تولید کننده کفش اسپرت دخترانه بپردازیم.

کفش مناسب؛ بهترین راه برای محافظت از قبل دوم شما!

احتمالا اصطلاح پا قلب دوم انسان به گوش شما آشنا باشد. امروزه در جوامع مدرن افراد بیشتر وقت خود را در بیرون از منزل سپری میکنند. همین عامل نیز سبب میشود تا سلامتی پا و کیفیت کفش مدنظر شما از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

 در صورتی که حین خرید کفش اسپرت دخترانه به عواملی مانند جنس کفی، جنس رویه و... توجه نکنید، سلامتی پای شما در خطر خواهد افتاد. در ادامه مقاله قصد داریم تا نکات مهمی که دانستن آنها قبل از خرید کفش های اسپرت دخترانه ضروری است را به شما گوشزد کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

در صورتی که به منظور خرید کفش اسپرت دخترانه به بازار سر بزنید، خود را رو به روی دریایی از محصولات خواهید یافت. در این بین شاید انتخاب یک کفش مناسب تبدیل به کاری سخت و طاقت فرسا شود. برای اینکه حین خرید دچار سردگمی نشوید، پیشنهاد ما به شما عزیزان تعیین نوع کفش مورد نظر خود براساس نیاز ها و بودجه مورد نظرتان است.

 

راهنمای خرید کفش اسپرت دخترانه

حال که توقع خود را از کفش تعیین کردید، نوبت آن است که با ویژگی های یک کفش ورزشی خوب آشنا شوید. به طور کلی برای فهمیدن تفاوت بین دو کفش تقلبی و اصل چند راهکار وجود دارد. اولین راه توجه به شیوه اتصال زیره به رویه کفش مورد نظر است. به جرات میتوان گفت که یکی از مهم ترین عواملی که در تعیین کیفیت کفش شما تاثیر مستقیم دارد همین عامل میباشد. معمولا برای اتصال زیره به رویه از چسب استفاده میکنند. در کفش های باکیفیت شما هیچ اثری از چسب در لبه های کفش مشاهده نمیکنید و مرز بین زیره و رویه کفش باید یک خط تمیز باشد.

برخی از کفش ها به عنوان کفش های ECCO در بازار موجود میباشند. در این نوع از کفش ها زیره و رویه کفش به صورت همزمان و یکدست قالب گیری میشوند. به لطف قالب گیری همزمان زیره و رویه دیگر برای اتصال این دو قسمت به یکدیگر نیازی به چسب نمیباشد. این کفش ها به طور معمول در بازار به عنوان کفش های ضد آب شناخته شده و از دوام بسیار بالاتری نسبت به کفش های دیگر برخوردار میباشند.

از دیگر نکات مهم حین خرید کفش ورزشی دخترانه، کیفیت متریال تعبیه شده درون کفش است. بسیاری از افراد حین خرید کفش تنها به ظاهر آن توجه میکنند و توجهی به داخل آن نمیکنند. در صورتی که مهم ترین قسمت کفش که باعث جلوگیری از آسیب به پای شما میشود، فضای درون کفش است. برای فهمیدن کیفیت کفش میتوانید تا با نگاه به درون کفش از عدم وجود چین خوردگی و دوخت های نامناسب اطمینان حاصل کنید.

برترین برندهای تولید کننده کفش ورزشی دخترانه در بازارهای جهانی

1-نایک؛ برترین کمپانی تولید کننده کفش های ورزشی دخترانه

کمپانی نایکی که در ایران با نام نایک شناخته میشود، جزو برندهای قدیمی و نام آشنا در زمینه تولید انواع کفش اسپرت دخترانه است. این برند در سال 1964 با شعار فقط انجامش بده! تاسیس شد. کمپانی نایک در محصولات خود سعی میکند تا از بهترین متریال موجود در بازار استفاده کند. همچنین از جمله دلایل محبوبیت بالای محصولات این کمپانی نیز کیفیت و طول عمر بالای آنها است.

از جمله ویژگی های کفش اسپرت دخترانه نایک، وزن کم آنها میباشد. وزن کم کفش های اسپرت از نظر جلوگیری از خستگی پا و همچنین راحتی هرچه بیشتر در استفاده حائز اهمیت است.

 

2-ریبوک؛ برندی قدیمی در زمینه تولید انواع محصولات ورزشی

کمپانی ریبوک در سال 1958 توسط دو فرد که در کفش دوزی مشغول کار بودند، تاسیس شد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که نام این برند از یک غزال آفریقایی گرفته شده است. پس از مدت کوتاهی این برند توانست تا به فروش 2 میلیون دلاری در سطح بازارهای جهانی برسد.

 به جرات میتوان گفت که نقطه عطف این کمپانی زمانی بود که نخستین کفش اسپرت دخترانه ریبوک به بازار عرضه شد. این دسته از کفش های برند ریبوک که فری استایل نام داشتند در سال 1986 توانستند تا به فروش باورنکردنی 919 میلیون دلار برسند.

هرچیزی که باید درباره کفش اسپرت دخترانه بدانید!

3-ونس؛ برندی آمریکایی و نام آشنا در صنعت لوازم ورزشی

کمپانی ونس در سال 1966 در کالیفرنیا واقع در ایالت متحده آمریکا تاسیس شد. نکته جالب در خصوص این کمپانی میزان فروش آنها در روز اول تاسیس است. براساس مصاحبه های موسسان این برند، آنها در روز اول تاسیس شرکت خود تنها 12 کفش تولید کرده بودند که تمامی آنها در روز اول به فروش رفت! امروزه این برند در زمینه های دیگری مانند تولید بوت، هودی، تیشرت، اسکیت برد، لوازم موج سواری، وسایل اسکی و... نیز فعالیت گسترده ای دارد.

وظیفه طراحی کفش اسپرت دخترانه ونس را در ابتدای تاسیس شرکت، پسر یکی از اعضای هیئت مدیره به عهده داشت. در صورتی که به طرح های قدیمی و جدید کفش های اسپرت تولیدی این کمپانی آمریکایی توجه کنید، متوجه طراحی خاص و جذاب آنها خواهید شد.

هرچیزی که باید درباره کفش اسپرت دخترانه بدانید!

4-آدیداس؛ برندی کهنه کار در صنعت کفش اسپرت دخترانه

اگر از کسی بخواهید که چند برند معروف تولید کننده لوازم ورزشی در دنیا را نام ببرد، احتمالا در کنار نام کمپانی نایک، نام آدیداس را نیز خواهید شنید. این برند آلمانی در زمینه های مختلفی مانند تولید عینک های آفتابی، ساعت، وسایل کوهنوردی، وسایل پیاده روی و... فعالیت گسترده ای دارد. آدیداس به حدی در جهان پرطرفدار است که توانسته تا در اروپا رتبه یک و در دنیا رتبه دوم فروش تجهیزات ورزشی را به نام خود ثبت کند.

از جمله محصولات باکیفیت و در عین حال پرفروش این برند میتوانیم به کفش های اسپرت دخترانه آن اشاره کنیم. یکی از ویژگی های متمایز کننده کفش اسپرت دخترانه آدیداس کیفیت بالای آنها میباشد. طبق ادعای کمپانی آدیداس این برند در خط تولید کفش های ورزشی خود از بهترین و به روزترین فناوری های دنیا استفاده میکند. همچنین علاوه بر کیفیت بالای کفش های آدیداس، از دیگر عواملی که سبب فروش بالای آنها میشود طراحی به روز و مطابق سلایق مردم جامعه است. این کمپانی در طراحی محصولات خود سعی میکند تا افراد حین استفاده از آنها احساس خوبی داشته باشند.

هرچیزی که باید درباره کفش اسپرت دخترانه بدانید!

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز