خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت:

گره‌های اداری و بانکی اشتغال جوانان باید گشوده شود.

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۳۳۷

فرماندار شفت گفت: نظارت بر چگونگی ایجاد کسب و کار و ارائه مشاوره در راستای تحقق اشتغال پایدار در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از شفت، مهدی نقدی در نشست شورای اشتغال و امور جوانان شفت، اظهار کرد: پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات شهرستانی از سوی مدیران دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته تبصره ۱۶ در شفت، افزود: اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای کمیته امداد شهرستان از ردیف تبصره ۱۶ در نظر گرفته شده بود که ۵۲ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

فرماندار شفت با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها آمار درستی از پرداختی‌های اعتبارات محل تبصره ۱۶ ارائه ندادند، گفت: اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ۱۰۰ میلیون تومان از محل تبصره ۱۶ برای بهزیستی در نظر گرفته شده که ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

نقدی با تاکید بر تسهیل بخشی امورات اشتغال جوانان، بیان کرد: گره‌های اداری و بانکی اشتغال جوانان باید گشوده شود.

وی با تاکید بر نگاه تعامل گرایانه بانک‌ها در راستای اشتعال زایی، افزود: متولیان امور بانکی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.

فرماندار شفت با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم ایجاد اشتغال پایدار و باثبات است، گفت: نظارت بر چگونگی ایجاد کسب و کار و ارائه مشاوره در راستای تحقق اشتغال پایدار در اولویت قرار گیرد.

نقدی با بیان اینکه شفت از نظر ورزشی ویژه‌تر دیده شود، اضافه کرد: تقویت زیرساخت‌های ورزشی شفت در راستای بهره وری از استعدادهای این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز