خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه رصتا با حضور ۱۰۰ غرفه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۱۸۸

مدیر کل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا از افتتاح نمایشگاه رصتا در روز پنج شنبه یازدهم اسفندماه با حضور مدیران سکوهای شرکت‌کننده در نمایشگاه، رییس سازمان صدا و سیما، رییس ساترا و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه رصتا، مدیرکل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا گفت: در راستای رسالت حمایت‌گری و به‌منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در کشور و هم‌افزایی هر چه بیشتر سازمان صداوسیما و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و سایر اجزای زیست‌بوم، پنج شنبه ۱۱ اسفندماه نمایشگاه رصتا با حضور رییس سازمان صدا و سیما، رییس ساترا، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران سکوهای حاضر در نمایشگاه افتتاح می‌شود.

وی افزود: امسال نمایشگاه رصتا در دو بخش محتوا و سرویس از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اسفندماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور سکوها و رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر سراسر کشور برگزار می‌شود و از مجموعه کنشگرانی که در زیست‌بوم محتوای فضای مجازی دخیل هستند دعوت شده است تا در این نمایشگاه حضور داشته باشند؛ این دعوت منجر به حضور ۱۰۰ شرکت دارای مجوز از ساترا، IPTV های سازمان صدا و سیما و چند نهاد دولتی مرتبط با زیست‌بوم در سالن‌های ۷ و ۲۷ نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران شده است.

مؤمنی‌ها تأکید کرد: در نمایشگاه رصتا فرصتی فراهم شده است تا توفیقات و دستاوردهای سکوهای نمایش خانگی و سایر سکوهای صوت و تصویر فراگیر حاضر در نمایشگاه توسط رسانه ملی و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برای عموم مردم بیان شود تا شاهد برپایی یک‌ جشن ملی برای نقش آفرینی سکوهای بومی در داخل و خارج از کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه رصتا فضایی برای تولیدکنندگان خدمات و محتوای حوزه کودک قرار داده شده است تا محیطی شاد و مفرح برای حضور دانش آموزان، کودکان و خانواده‌ها فراهم شود.

این عضو شورای سیاستگذاری جشنواره سواد رسانه‌ای ساترا در پایان به برگزاری مسابقه انتخاب و پرورش گویندگان و صداپیشگان توسط ایران صدا اشاره کرد و گفت: با همکاری شبکه ایران صدا این فرصت در نمایشگاه رصتا فراهم شده است که استعدادهای برتر کشور در حوزه گویندگی جذب و استخدام شوند و علاوه بر این مسابقات دیگری هم توسط سکوهای حاضر در نمایشگاه طراحی شده است که پیش‌بینی می‌کنیم این رویدادها با استقبال مردم مواجه شود.

نخستین نمایشگاه «رصتا» از تاریخ ۱۱ الی ۱۴ اسفند ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با این نمایشگاه می‌توانند به تارنمای rastaexpo.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز