خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین نمایشگاه رسانه‌های صوت‌‌و تصویر فراگیر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۳۹

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، نخستین نمایشگاه «رصتا» را هفته دوم اسفندماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور سکوها و رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر سراسر کشور برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌ عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت‌‌و تصویر فراگیر درفضای مجازی (ساترا)؛ این سازمان در راستای رسالت حمایت‌گری و به‌منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در کشور و هم‌افزایی هر چه بیشتر سازمان صدا و سیما و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و سایر اجزای زیست‌بوم، نمایشگاهی را با عنوان «رصتا» در دو بخش محتوا و سرویس برگزار می‌کند.

این رویداد ملی از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اسفندماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور سکوهای دارای مجوز از ساترا و بخش‌های دارای ظرفیت هم‌افزایی با این حوزه شامل شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فناورانه، بانک‌ها و موسسات مالی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این حوزه، توسعه‌دهندگان و شتاب‌دهنده‌ها و ... برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در نمایشگاه و رزرو محل غرفه می‌توانند به نشانی اینترنتی http://rastaexpo.ir/ مراجعه کنند. 

لازم به ذکر است سازمان تنظیم مقررات صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی علاوه بر برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه «رصتا» در هفته دوم اسفندماه، با هدف افزایش همکاری‌های بین سازمان صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ ۱۶ بهمن‌ماه به‌مدت ۴ روز در نمایشگاه سیتکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور خواهد داشت و ضمن معرفی دستاوردهای خود به علاقه‌مندان فعالیت در حوزه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر مشاوره ارائه می‌‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز